Merak edenler varsa klavyeden aldım bir tane. Almadan önce problemin kötü kalitede üretilmiş pcb ve dandik hotswap soketleri olduğunu düşünmüştüm. Bu yüzden yabancı video ve forumlarda 1-2 saat gezdikten sonra nasıl köprü atacağımı öğrendim. Bu posttaki arkadaşın da belirttiği gibi birer...
Eyvallah, teşekkür ederim iyi dileklerin için. Son kısmı biraz makara olsun diye yazdım. Yavaş yavaş benden de geçmeye başladı oyun işleri. Pc ye o kadar para yatırmak mantıklı gelmiyor artık.
Bütçe sıkıntısı yoksa bence şu an piyasadaki en mantıklı kart. 2k ultra ayarlarda üzeceği oyun yok. İkinci elde 35-36k civarına rahat bulunuyor. Görece güncel bir kart sayılır, nvidia'nın gelişmiş yazılım teknolojilerini destekliyor. Daha ne olsun. Yanına da bi oled monitör çekcen🥲. Neyse yine...
Soket değişimi ile çözülüyorsa gerekirse aldıktan sonra bütün soketleri değişirim sıkıntı değil.
Benim de tasarımı çok hoşuma gitti. Üstündeki led ekranı, %75 olması, yandan aydınlatmalı keycapsleri vs.
Lehim işlerinden anlarım, sıkıntı olmaz soket değiştirmek. Tek sebebi buysa almayı düşünüyorum. Onun dışında devre tasarımından kaynaklı vs bir problem varsa o tarz toplara girmeyi çok tercih etmiyorum fazla vakit çalıyor.
Selamlar, konudan anladığım kadarıyla problem hotswap soketlerinin kalitesizliğinden kaynaklanıyor. İkinci elde baya ucuza satılıyor yaklaşık 1200-1300 civarı. Almaya değer mi kullananlar ne der?