Cevap vermek zorunda değilsin değerli vakini çaldım çok pişman oldum bundan sonra foruma yazmam artık bu utançla yaşamaya nasıl devam ederim bilmiyorum...
Bana ödeme onaylandı siparişiniz başarılı bir şekilde tamamlandı kargoya teslim edilince sizi bilgilendiriceğiz diye mesaj geldi ama 2 adet aldım sadece