valla itopya iyice saçmalamaya başladı. ürünleri öncekinden pahalı verip fırsat diye önümüze itekliyorlar. incehesap a kaldı günü kurtarmak o da zor. sanırım beyaz ekran kartı verecek bugün. videoda boş yere yoktur diye düşünüyorum
https://www.akakce.com/oyun-bilgisayari/en-ucuz-asus-tuf-gaming-f16-fx608jmr-rv078-i7-14650hx-32-gb-1-tb-ssd-rtx5060-16-wuxga-gaming-laptop-fiyati,1071323705.html teknik servis mevzusunu düşünerekten en ideali bu sanırım. biraz üstüne ekleyip 5070 başka marka da alabilirsiniz ama bu modelin 16gb...
akvaryum kasa ve sıvı soğutmanın estetikliği yüzünden uyguna oem paket bulamıyorum adam akıllı. tek tek alınca da düzgün parçaları 100-105k oluyor. 5070ti paketi alıp kasayı satsak olur mu acaba? bir de 1x32 problem yaratır mı?
Ben de benzer fiyat bandında arıyordum ama bir sorum olacaktı. Ofis sandalyeleri ile oyuncu koltukları arasında ergonomik olarak bir fark var mı? Bel ağrısı olan birisi için hangisi seçilmeli
O paraya 7800x3d işlemci alırsın. O ekran kartına o para verilmez. Ssdye çok az bir şey daha ekleyip 1tb daha iyi okuma yazma hızı olan model alınır. İncehesap bu fiyat civarında daha iyi sistem vermişti sanırım indirim bekleyip almak daha mantıklı