WiaLock

Son etkinlikler Mesajlar Mesajlarının Kategorileri Hakkında

    • WiaLock
      WiaLock, Sizce Bu Sistem Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Yani aslında taksit seçeneği için oem tercih ediyorum, sadece rekabetçi oyun oynicam yüksek hz bir monitör alıp yüksek fps almak için
    • WiaLock
      WiaLock, Sizce Bu Sistem Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      https://www.incehesap.com/powered-by-ince_hazir-sistemler-fiyatlari/ozellik-42999,53848,56291,80895,105566/fiyat-27499-65000/sirala-satilan/ Hocam şöyle...
    • WiaLock
      WiaLock, Sizce Bu Sistem Alınır mı? başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      Yani aslında ram konusuna gelecek olursak, ileride 16 gb eklemeyi planlıyordum bütçen olduğunda. Ancak biraz daha araştırma yapıcam teşekkür ederim...
    • WiaLock
      WiaLock, Markalı Hazır Sistemler kategorisinde Sizce Bu Sistem Alınır mı? başlıklı bir konu açtı.
      Sistemi tercih etme sebebim işlemci ve peşin fiyatına 6 ay taksit seçeneği
      • 1782306486674.webp
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,313
Mesajlar
11,075,892
Üyeler
198,102
Son üye
1lberkay
Geri
Top