xanxaroth isimli üyenin son içerikleri

  1. X

    Çözüldü✓ Fan Rpm Ayarlama Yapamıyorum

    Ana kartın üzerinde incelerken dikkat etmediğim ek fan slot u varmış kasanın kendi fan slot undan çıkarıp, ana kartın üstünde ki slot a taktım armoury crate den rpm ayarını yaptım düzeldi herhangi bir programa vs, gerek kalmadı herkese yardımları için teşekkür ederim konuyu kapatıyorum.
  2. X

    Çözüldü✓ Fan Rpm Ayarlama Yapamıyorum

    şimdi bıos ayarlarını kurcaladım internetten örnek değerleri denedim fakat gene işe yaramadı önceden kasanın altında ki fanlar belirli ısılar da çalışıyordu bıos ayarını kurcalayınca onlar da sürekli çalışmaya başladı 1782086931 fanın rulman yapısından sanırsam benim kasanın içi belirli miktar...
  3. X

    Çözüldü✓ Fan Rpm Ayarlama Yapamıyorum

    indirdim onu biraz kurcaladım fakat fanları görmedi
  4. X

    Çözüldü✓ Fan Rpm Ayarlama Yapamıyorum

    bahsettiğiniz uygulamayı indirdim sorunum çözülmedi egzoz fana etki etmedi bir de pc kendini kapattı (tüm fanları 0 rpm yaptığım için olabilir)
  5. X

    Çözüldü✓ Fan Rpm Ayarlama Yapamıyorum

    yok bıos a bakmadım, açıkçası pratik bir şekilde ayar yapabileceğim bir program varsa oradan ayar yapmak isterim tabi mümkün ise
  6. X

    Çözüldü✓ Fan Rpm Ayarlama Yapamıyorum

    Bitfenix al118 kasam var geçtiğimiz haftalar da egzoz fanı sıkıntı çıkardı bende 4 tane Arctic p12 pro fan aldım 3 tanesi reverse olmak üzere. Asus un armoury crate programından fan ayarlarını yaptım fakat egzoz fan %8 gücün altına inmiyor bu neden ile yüksek devir de çalışıyor bir kaç uygulama...
  7. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    Değerli öneri ve cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim, 3 tane reverse olmak üzere 4 tane p12 pro aldım kasaya taktım, fakat şimdi şöyle bir problemim var, reverse fanların ayarlarını Asus armoury crate den ayarladım fakat egzoz fan hep 900 rpm üstünde dönüyor düşüremiyorum. Bunun için ne...
  8. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    Thermaltake hakkında bilgim yok arctic lere göre daha mı sessizler ? önere bileceğiniz model var mı bakmak isterim 1781477475 eski kasam da kullanmıştım 2 tane p12 vardı baya memnun kalmıştım, ondan dolayı ilk tercihim arctic oldu bu gidişle sanırım gene arctic alacağım gibi duruyor
  9. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    thermalright tl-m12q fanlarınız dan ne kadar memnunsunuz, bir de yağlamasını nasıl yapıyorsunuz, reddit de arctic pro ların yağ akıttığı videoları ve başlıkları görünce tedirgin oldum açıkçası yatay olarak kasanın altına koyacağım için yağ akıtır mı acaba diye riske girmek istemiyorum
  10. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    Kasanın altında yer var 3x120mm taka biliyorum tamda söylediğin gibi ekran kartına üflesin diye takacağım reverse de alabilirim aslında, alabiliyor iken en iyisini almak istiyorum açıkçası daha sonra sorun çıkınca uğraşmak istemiyorum
  11. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    5070 ti var BF6 açınca kasanın içi ısınıyor tam da bundan dolayı fanları değiştiriyorum, egzoz fan kasanın içi ısınınca ses yapmaya başlıyor elimle oturtmaya çalışıyorum sanki yerinden çıkacakmış gibi oluyor 1781346401 Çoğu sitede stok yok diyor
  12. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    Asus prime b650 mr, kontrol ettim kartın altında cha fan 2 var oraya takabilirim sanırım 1781312627 RGB olması önemli değil açıkçası bu gösterdiklerinizi kullanıyor musunuz arctic yerine önerir misiniz, ben eski kasam da kullanmıştım arctic ondan çok memnun kalmıştım baya kaliteli idi
  13. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    Asus prime b650 mr ana kartın altında cha_fan 2 var oraya takabilirim sanırım 1781312236 Eski kasam da arctic vardı ondan dolayı kaliteli oldukları belliydi, ama bu gösterdikleriniz de o kadar kaliteli ise neden olmasın, bir de rgb olması önemli değil aslında rgb leri kapatıyorum ben
  14. X

    Çözüldü✓ Arctic Fan: Kasa Fanı Tavsiye Öneri.

    Bitfenix al118 kasam var egzoz fanı sıkıntı çıkarmaya başladı değiştirmek istiyorum. Bıraktığım link te ki fan dan 4 tane alıp bir tanesini egzoz yerine diğer üçünü de kasanın altında ki boş yerlere takmayı düşünüyorum kasanın içerisinde kendi kontrolcüsü var fakat yeni fanları takmak için yer...
  15. X

    Çözüldü✓ Egzoz Fan Ses Yapıyor

    Bir kaç ay daha böyle kullansam sorun olur mu komple fan seti alırım bir kaç ay sonra
Geri
Top