Bende dün sipariş hazırlanıyor aşamasında iade talebinde bulundum. Bugün bir baktım kargoya verilmiş gözüküyor. Fakat kargo numarası yok. Arkadaşın dediği...
Bende bu konu başlığında görüp eskiden bir arkadaşımda bu siteden sorunsuz alışveriş yapmış olduğu için sipariş verdim.Sabah siparişiniz kargoya verildi...