Selam sabah gittim 10 kişi felan vardı sınıfta ordaydı hayırdır böyle böyle dwmişsin ben senin anan a bacına vs küfür ettimmi dedim adam akıllı dur kafanı dağıtırım dedim hiç bir şey diyemedi yüzüme sadece baka kaldı zaten ben kavga amaçlı gitmiştim yanına ama bişey demedi için kavga vs çıkmadı.
(Obez arkadaşlar kusura bakmasın hepsi için değildir) obez yağ kütlesinin teki eli yumruğu kaldırmaya üşenen sadece eleştiri yapan eli kanasa ağlıyacak tiplerden geçen dönem sürtüşme oldu ondan yapıyor ..yarın bilgilendirirm
1663086173
Okulda durduk yere bir 2ıq hentaici çoçuk için ispiyoncu...
11.sınıfım. kavga kolay iş usta çoçuk akıllanmıyor whatsapp üzerinden herkesin görmediği bir şekilde küfür etse gene çok aldırış etmem burda insanların beni görüp beni rencide etmesidir oyüzden kafam çok karışık
Onun bunun çoçuğu bası olmayan gibi hakaretler falan etti yoksa küçük şeylere kulak asan değilim değerlerime küfür etti büyük ihtimal şikayet etmicem ama lafları yanına kalmicak
Bugün okulda wp grubunda sebebi yöneticilik vermedim diye bana hakaret eden insan diyorum hayvanları nerden şikayet ederiz çoçukla kavga ettik çoçuk akıllanmıyor artık ben uğraşmak istemiyorum...