hadi insalah verirler
1782167043
ya kimyadan 40 ile fizikten 45 ile kaldım zaten başka bir arkadaşım söktede geçirme ihtimalinin olduğunu söyledi ama doğruluk payini nedir bilmiyorum
anadolu’da okuyorumda hocalarla hem samimiyiz hem kavgalıyız gibi garip bi bağımız var 😅
1782147581
insalah verirler 12de okulu bitirip tekrar sırf şu sorumluluklar yüzünden tekrar okumak istemem
1782147639
çekerim öyleyse o zaman 😄
merhaba arkadaşlar ben 11. sınıfta kimya ve fizikten kaldım 12.sınıfta gireceğim hocalar sınavda kolaylık sağlıyormu çünkü nasıl olacağını falan bilmiyorum bu zamana kadar hiç kalmadım az önce öğrendim ki bunu geçemezsem mezun olamıyor musum yardımcı olursanız sevinirim