merhaba arkadaşlar ben 11. sınıfta kimya ve fizikten kaldım 12.sınıfta gireceğim hocalar sınavda kolaylık sağlıyormu çünkü nasıl olacağını falan bilmiyorum bu zamana kadar hiç kalmadım az önce öğrendim ki bunu geçemezsem mezun olamıyor musum yardımcı olursanız sevinirim