Size öyle denk gelmiş hocam bi sürü insanı mağdur eden rezil bir site. Ürünün stoğu yok diye iptal girip paranızı kullanıyo. Stoğu yok diye göndermediği ürünün neden satışta olduğunu sorduğunuzda da salağa yatıp olayı kapatıyorlar bedava ürün verseler vaktimi ayırıp almaya uğraşmam o derece biyer
Muhtemelen yaşı 10 üzeri değildir böyle tiplere bunun komik olduğunu düşünenlere foruma girişin yasaklanması lazım
1781131486
Buda yardakçısı sanırım komple banlanması lazım
Ktc nin 180 hz olanını almıştım 2k 27 inch fps için büyük geldi hocam.1080 p oynasam görüntü kötü oluyor 2k oynasam performans alamıyorum. esporcu arkadaşım vardı aradım hiç maceraya girme max 24.5-25 inch al geç dedi.
1778594440
Öyle düzeltelim o zaman hocam memnun olan da vardır 27 inch...
Hocam zaten sıkıntısı olunca sıkıntı oluyor 😃 şarjı az gitmeye başlasın emiş gücü azalmaya başlasın gönderin bakalım servis ne diyecek. Direkt kullanıcı hatası deyip para istiyolar. Garanti olayı yok yani bu markanın. Arkadaşlar bunu bilerek alsın almak istiyorsa .
1778092431
Hepsiburadaya...