2500 mesajın var forumda işsiz herif ya, 100tl indirim kovalayan adamsın sen a.q. kaç para veriyor lan bu itopya sizd 2 kat fazlasını vericem bana çalışın
Sen rahat olsana senin gibi 100tlmi alıyorum zannediyorsun mesai için. Bayram sonrası yurt dışına tatile gidecek kadar para yapicam mesaiden sen evde got büyüt
1780214805
Hahaha mk noldu akşama kadar forumda takılıp 5tl kovalamaktan beynin skismis. Ütopya çalışanısın dimi sen doğru söyle.
Sana noluyor oğlum atlıyorsun oradan 3 kuruş olduğunu nereden biliyorsun gel dekontları atayım bakayım ömründe gördünmü böyle para. Boş yapma adamların tatiline takılan yok bayram öncesi gelir kargoya verir denen ürün yok piyasada mevzu bu. Ek olarak ürünü iptal etseler bir sıkıntı olmayacak...
La 20 sinde bana kargoya verildi dediler sistemden bayram 27 sinde anlamıyorsunuz sanırım. 1 hafta önceden bayram tatilinemi giriyor bu adamlar şöyle çöp firmaları da savunmayın a.q.
Bu itopyamıdır nedir bunları nereye şikayet etsek işe yarar bu durumda hala üründen ses seda yok gelmesi en az 3 4 gün daha sürecektir paramı geri verseler başka monitör alacaktım iptalde etmediler. Bu siteden kim alışveriş yapiyor a.q dolandırıcı gibi iş yapıyorlar
bu itopyadan kim alışveriş yapmış bugüne kadar ya harbi k ahpe bunlar a.q siparişi hala kargolamamışlar arayıncada kargo firması gelir alırsa diyorlar ahahaha kargoyu bekliyor bunlarda m k böyle bir firma nasıl iş yapıyor piyasada ilk ve son alışveriş bunlardan
Ya görmüyormusun yazdığımı ben siparişi vereli 5 6 gün oldu, 20 sinde güya kargolamislar, ama yok kargo felan. aradım daha verilecek dediler cuma günü, onu bile vermemişler.
Ya bu itopyadan monitör almıştım 5gün önce kargoya verildi yazdılar hala kargoya bile vermemişler bunların yapacagı i şi s kyim valla çıldırttılar. Kasa geldi aldığım kasa çalışıyormu çalışmıyormu deneyemedim monitörüm yok. bu itopyayı nereye şikayet edebiliriz ya tilk olldum ben bunlara...