Merhaba,
Bir mousepad almayı düşünüyorum, genellikle CS, Valo gibi rekabetçi oyunlar oynuyorum. Bir bilek oyuncusuyum, omuzdan oynamıyorum. Araştırmalarıma göre fastcontrol veya hybrid bana göre uygun olabileceği kanaatindeyim. Pençe şeklide tutuyorum ve fareyi biraz sert şekilde tutuyorum...