herkese merhabalar önce valla nerden başlasam bilemedim de hayatım boyunca hiç böyle çok fazla arkadaşım olmadı çok sosyal de bir insan olmadığımdan belli bi kabuk çevre oluşturup onlardan devam ediyordum malum yıllar geçiyor kimi arkadaş il dışında kimi üniversitede kimi çalışıyor kiminin başka...