Arkadaşım Yok La Galıba

Katılım
7 Mayıs 2026
Mesajlar
47
Reaksiyon skoru
16
herkese merhabalar önce valla nerden başlasam bilemedim de hayatım boyunca hiç böyle çok fazla arkadaşım olmadı çok sosyal de bir insan olmadığımdan belli bi kabuk çevre oluşturup onlardan devam ediyordum malum yıllar geçiyor kimi arkadaş il dışında kimi üniversitede kimi çalışıyor kiminin başka uğraşları var denk gelemiyorum ve yanlızlık hayatım boyunca peşimi bırakmadı ae ordaki adam gibi hissediyorum eski bi ağır lol ve bilgisayar oyunları bağımlısı olarak zaten hayatımın en guzel ve en verimli zamanlarını orda geçirerek bitirdiğim için daha fazla sosyal medyada takılmak yerıne bi sohbet bi aktivite yapacak adamlar lazım valla normal bi insanım kafama gore yaşıyorum ama sıkıldım valla istanbulda olan varsa entry girebilir arkadas lazım kısaca
 
arkadaş bulma niyetiyle dolaşırsan yapmacık ilişkilerin olur. Bir hobi edin ama sevdiğin bir hobi onu yapınca daha il günden arkadaş edinirsin
 
arkadaş bulma niyetiyle dolaşırsan yapmacık ilişkilerin olur. Bir hobi edin ama sevdiğin bir hobi onu yapınca daha il günden arkadaş edinirsin
Geçen dışarıdayım yalnız başıma oturmuşum. 2 öğrenci arkadaş yanımda geldi oturdu. Bunlara katıldım deyip güldük.
1 saat sonra bu arkadaşlardan birisi benden 20 kuruş istedi uyuşturucu bağımlıları gibi 🤣

Öğrenci diye normal para verdim yolladım en azından sigara alsınlar. Ama harbiden arkadaş olacam diye her önüne gelenle diyip gülersen senin sadece paran için arkadaşlık yaparlar.
Bu zamanda arkadaş senin cebindeki paradır.
 
Aynı şekil benimde arkadaşım yok hafta sonları evde kalmaktan kafayı fıttırcak gibi hissediyorum. :uzgunpeepo:
 
Geri
Top