Arama sonuçları: *

  • Users: BeerDrinker
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. BeerDrinker

    9070xt İçin İşlemci ve Monitör Önerisi

    Hocam kolay gelsin. 7500f ve thermaltake hava soğutuculardan tercih edebilirsiniz. Monitörü de minimum 144hz olacak şekilde 2k tercih edebilirsiniz. Amd adrenaline ayarlarında Virtual Super Resolution açarsanız oyunların içinde 4k çözünürlüğe de sanal olarak alabilirsiniz. 2k ya göre çok daha...
  2. BeerDrinker

    Qled mi OLED mi Mini Led mi?

    Bütçeniz varsa OLED alın düşünmeyin vereceğiniz ekstra 10 bin tl nin akıbetini düşünmeyin. 3 5 sene sonra kim öle kim kala. Alın ve tadını çıkarın. Qled veya miniled alınca bir kaç ay sonra keşke oled mi alsaydım diye pişman olursunuz.
  3. BeerDrinker

    Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

    Evet turbo moda girmiyor işlemci 99 da limitlersen. 1 yıldır böyle kullanıyorum 75 dereceyi geçmiyor. Fpsde %1 veya binde 1 fps de değişiklik olmuyor. Render vb almayacaksan performans kaybı olmuyor. Diğer bios ayarlarıyla felan boşa uğraşma fan eğrisi gibi
  4. BeerDrinker

    Çözüldü✓ R7 9700x Çok Isınıyor Yardımcı Olur Musunuz

    Windows güç ayarlarından dengeli modunda maksimum işlemci yüzdesini 100 yerine 99 yapıp kullan öyle kalsın sonra teşekkür edersin fps kaybı olmuyor. Boş yere turboya girmiyor ve 70 dereceyi geçmiyor işlemci. Fan hızı eğrisi bios ayarı vb. felan uğraşmana gerek yok en kolay çözüm bu. 9700x ve...
  5. BeerDrinker

    Samsung Odyssey G6 OLED Ayar Önerisi

    Sağolun dostlar akşam deneyeyim. Ayrıca şöyle bir garip durum var monitörde. Hdr açıkken peak brighness i arttırınca parlaklık düşüyor. Televizyonumda ise peak brightness arttırınca parlaklık arttırıyor. İkisi de samsung.
  6. BeerDrinker

    Samsung Odyssey G6 OLED Ayar Önerisi

    Arkadaşlar selamlar. Geçtiğimiz sene Samsung G6 Oled almıştım. Forumda da konusu açılmıştı ve baya bir arkadaşımız satın almıştı. Monitör ayarlarını paylaşabilecek var mı? Monitördeki yeşil renkler çok gözüme batıyor ve cırtlak geliyor. Yeşilleri düzeltirken de diğer renkler bozuluyor bir...
  7. BeerDrinker

    1.3-1.5m Araba Önerisi

    Dizel araç olursa egea cross öneririm hocam. Yakıt açısından ve hacim açısından işinizi görecektir. Sorun çıkarmamasıyla da aklınız rahat olur
  8. BeerDrinker

    Yardım 9800x3d Çok Isınıyor

    Güç modunu balance al dostum. Maksimum işlemci gücünü de %99 ayarla windows güç ayarlarından. Bende 9700x ve phantom spirit var işlemcim 65 dereceyi geçmiyor böyle yapınca, fps kaybı olduğunu da düşünmüyorum
  9. BeerDrinker

    5080'li Full Beyaz Sistemim Ne Kadar Eder?

    Sistemin akakçeden parça parça fiyatını toplayabilirsin. Örneğin 150k ediyor. %10 yıpranma payı düş. Sonuçta kullanılmış ikinci el. 135.000 tl ediyor. Alacak adam 9 aylık taksidi ve aylık kalan parası için yıllık %40 mevduat getirisini de hesaba katarsa fiyat daha da düşüyor. 100 110k normal...
  10. BeerDrinker

    Dualsense İçin 5 Metre Usb - Type C Kablo Önerisi

    Arkadaşlar merhaba. En az 5 metre uzunluğunda bir tarafı usb diğer tarafı type C kablo arıyorum. Bilgisayarımı televizyona bağlamak için salona getiriyorum. Bilgisayarımı koyduğum yerden koltuğuma kadar 5 metrelik bir mesafe var. Dualsense kolumu bilgisayarıma kablo ile bağlamak istiyorum...
  11. BeerDrinker

    Öneri 5070 Ti Vs 9070xt Haziran 2026 - Hangisi Alınır?

    Hocam helal olsun bir mühendislik sezdim. Kesinlikle 9 taksitle Pulse rx 9070xt tavsiye ederim. Kalan bütçenizle de OLED monitör almanız şiddetle tavsiye olunur.
  12. BeerDrinker

    Frame Gen’İ Hangi Oyunlarda Açıyorsunuz?

    Frame Gen’e ön yargılıydım fakat geçen hafta Pragmata oynarken açayım dedim. Normalde frame gen açtıktan sonra gecikme grafiğine bakardım kaç ms fazla gecikme yapıyor diye. Bu kez bakmadım ve hiç fazladan gecikme yapmamış gibi geldi. Artık hikayeli oyunlarda kesinlikle denemeyi düşünüyorum. Fps...
  13. BeerDrinker

    9070 Gre Ekran Kartından İlk Fiyat Geldi (Fiyat Hayal Kırıklığı Bence)

    Tam rezillik var ya şu fiyatlar. Bir de 3 taksit yazmışlar. Gidip amazon hepsiburadadan 33k ya 9070xt 9 taksitli almak daha uygun oluyor. Paranız da 6 ay daha cebinizde kalır. Yatacak yerleri yok bunların. Kimi koparırsak diye düşünüyor reziller.
  14. BeerDrinker

    ❌İndirim Bitti! Sapphire Rx9070 XT Pulse 32.500 TL// Pure 35.999 TL 6-9 Taksit 🔥 🔥

    Undervolt rehberi var mı dostum bu işlerden çok anlamam da. Tam olarak ne faydaları var. Aldığımdan beri default kullanıyorum. 300w civarı çalışıyor 60 derecelerde .
  15. BeerDrinker

    Rdr2 Satın Alma ve Oyun Deneyimi Hakkında Tavsiyeler

    Dikkat etmen gereken en önemli kıstas zamanının olup olmadığı. Günlük minimum 3 saat civarında ayırman gerekli oyunun bölünmemesi için. 1 saat giriyim çıkayım dersen hiç keyif alamazsın, hikayeye de bağlanamazsın.
  16. BeerDrinker

    ❌İndirim Bitti! Sapphire Rx9070 XT Pulse 32.500 TL// Pure 35.999 TL 6-9 Taksit 🔥 🔥

    Alacak arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim. Bizim memleketimizde bir şey alınmak için beklenmez, alınır. Bütçeniz varsa şimdi alıp kullanırken alacağınız keyif 5 ay bekleyip fiyatı düşerse 2000 tl aşağı almaktan çok daha fazla olacaktır. 9 taksit de cabası. Aynı karta sahibim. Yazılım...
  17. BeerDrinker

    Ptt Avm %14 İndirim Birçok Ürün

    Evet hocam hayırlı olsun iyi fiyata almışsınız.
  18. BeerDrinker

    Toplanıp Şu Monitör Panel Olayına Bir El Atalım

    Aslında Mat ekranlı daha kötü diğeri daha iyi diye ayrım yapmak tam doğru olmayabilir. Çünkü parlak ekranlarda da kendi yansımanı veya çevredeki ışık kaynaklarını görmek dikkat dağıtıcı oluyor. Mat ekranlı samsung oled monitör kullanıcısı olarak, aydınlık ortamlarda siyahları hafif mor görmek...
  19. BeerDrinker

    Toplanıp Şu Monitör Panel Olayına Bir El Atalım

    Samsung odyssey oled g6 2k 240hz olanı Forumun milli monitörlerinden biridir geçen sene topluca almıştık
  20. BeerDrinker

    Yardım Iphone 15 Pro Verip iPhone 17 Alınır mı?

    Bu takas olayı yurtdışı telefonlarda geçiyor mu ? 4 yıl önce Iphone 14 pro almıştım. Imei kaydını 4 yıl önce yapmıştım. Ayrıca bataryayı da yan sanayi taktırdım.
Geri
Top