Merhaba, anakartı yeni aldım öncelikle pbo'yu etkinleştirmeli miyim bilmiyorum bu konuda söyleyebileceğiniz bir şey var mıdır ?
İkinci ve önemli olarak egzoz fanı mor ışık yakıp söndürüyor görselde olduğu gibi bilgisayarım gayet normal çalışıyordu bugün hem geç açılmaya başladı hem de rgbler...