çok güzel anakart ama 9000 serisi ile sorunlar var hala reddit de işlemcileri bozmuş 2 ay önce açılan konu bile var burası türkiye garantide sürünürsünüz
Arada eski sıvı soğutmalı rtx 3080 ler çıkıyor sahibinden de karşıma açılmamış kart 58 derece falan performansının 8 9 seneden önce düşeceğine inanmıyorum
Ryzen 5600 rx 570 ekran karti gigabyte b450m s2h anakart var sistem hmdi ile eski tvye bağlı her zaman bağlıydı ses veriyordu bugün vermemeye başladı sebebi ne olabilir driverlari guncelledim
corsair yıllardır garip ram sorunları çıkartan firma hiç önermem ilk önceliğim hep önerilen modeli almak oldu ve hayatımda ram sorunu yaşamadım amd de önemli bi konu intelde ram sorunu genelde olmaz
7200 mhz de hiç sorun da yaşatmadı ram işine ağırlık vermeye başladı gskill gibi büyük marka olacak belliki öneririm bide v color markası çok fazla uyumluluk listelerinde var
ryzen 5 7600 msi x670 tomahawk anakart lexar ares 2*16 gb 7200mhz cl34 ram aldım özellikle msi sitesine bakıp modeli ona göre seçip amazon amerikadan getirttim 6 aydır kullanıyorum tek bi sorun yok