Arama sonuçları: *

  • Users: raivis
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. R

    Ps İçin Ek Cd Sürücüsü Alınır mı??

    hocam farklı oyunlar denerim genelde sanırım aparata verilecek parayı üyelik için vermek daha mantıklı olur yıllık üyeliği indirimle 2 yıl alınabiliyor
  2. R

    Ps İçin Ek Cd Sürücüsü Alınır mı??

    Dostlar selamünaleyküm öncelikle ps5 dijital için sizce 7-8 bin tl para verip ek cd aparatı almaya değermi elimde hiç ps cd oyunları yok ama takas meselesi olduğundan sormak istedim sizce 7-8 k masrafa değermi?
  3. R

    Windowsu Ayarlardan Formatlamak Güvenlimidir?

    hocam aynı pc ye usb takıp format atsam olurmu yoksa illa başka temiz pc mi gerek
  4. R

    Format Atarken Başka Pc Gereklimi?

    Dostlar selamünaleyküm pc de virüs şüphem var usb format için usb yi başka pc den alıpmı takmalıyız yoksa kurulum için herşeyi kendi pc mizde yapıp taksam sorun olurmu şimdiden teşekkürler.
  5. R

    Windowsu Ayarlardan Formatlamak Güvenlimidir?

    hocam usb format yaparken usb ye başka bir yerdenmi sıfırlama dosyasını atmak gerek yoksa kullandıgımız pc den tüm işlemleri yapalımmı
  6. R

    Windowsu Ayarlardan Formatlamak Güvenlimidir?

    Dostlar selamünaleyküm virüs şüphem var bilgisayarda pc yi sıfırlıcam ama usb yok şuan windows ayarlardan sıfırlarken bulut indirme seçeneği ile sıfırlarsam usb formatın aynısı olurmu tüm dosyalar silinirmi videoda adamın anlattığına göre evet silinir diyodu bilen arkadaşlar yazarsa çok...
  7. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    hocam bilmediğimden soruyorum formatlık bir durum olabilirmi sadece bu oyunda böyle bir sorunum var ve aynı konu redditte vs birçok insan tarafından açılmış benimki virüs vs olabilirmi
  8. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    hocam hiç korsan kullanmıyorum sadece virüstotale taratıp türkçe yama indiriyodum
  9. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    hocam diğer oyunlarda hiç öyle bir sorunum olmadı açıkçası virüs olsa mantıken masaüstünde bile yüzde 100 olmazmıydı
  10. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    hocam gpu kullanımım yüzde 90 denedim artırmayı ama daha çok düştü fps 1779353192 hocam gölgelendirici tam derlememiş olabilirmi çünkü ana menüde daha oyuna girmeden yüzde 90 lara çıkıyor
  11. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    hocam part 1 optimizasyonu çok daha sıkıntılıydı ama böyle olmuyordu yüzde 60 70 arasıydı
  12. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    rtx5060 8gb 2k dlss q yüksek ayarlar 1779352721 hocam cpu yüzde 80 e düşerse bazen aynı mekanda çok bekledıgımde dusuyor 120 leri buluyor ama 60 90 arası genelde
  13. R

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    Dostlar selamünaleyküm tlou2 oynayalı iki saat oldu ve sürekli yüzde 90 ile yüzde 100 arasında gidip gelen bir cpu kullanımı var oyunda yeni yerlere girdikçe yüzde 100 bile oluyor yt testlerine baktığımda böyle bir durum olmuyor genellikle yüzde 40-50 kullanım oluyor diğer videolarda bu arada...
  14. R

    82 Derece Cpu Normalmi?

    Teşekkürler hocam
  15. R

    82 Derece Cpu Normalmi?

    Teşekkürler hocam stok fan kullanıyorum çok artmadıkça soğutucu almayı düşünmüyorum, bu arada sizce kaç dereceler sıkıntı sayılabilir
  16. R

    82 Derece Cpu Normalmi?

    Dostlar selamünaleyküm i3-13100f işlemci yüzde 85-90 arası kullanımda 80-82 derecede çalışıyor bu değerler normalmidir , işlemci kaç derecelerde çalışmalıdır bilgisi olan arkadaşlar yazabilirse sevinirim şimdiden teşekkürler.
  17. R

    75 Derece Ekran Kartı Normalmidir?

    hocam 6 aylık kart daha hiç temizledim hem kasa fanlarının hemde ekran kartı fanının kanatlarında tozlar birikti onunda etkisi olabilir
  18. R

    75 Derece Ekran Kartı Normalmidir?

    teşekkürler hocam cevabınız için, çok anlamadığımdan dokunmakta istemiyorum 82-83 ten sonra sanırım sorun olur
  19. R

    75 Derece Ekran Kartı Normalmidir?

    hocam görsel şuanlık atamıyorum ama kasa klasik 3 tane içeri hava çekip arkadan 1 tane havayı dışarı veren toplam 4 fanlı kasa onun dışında herhangi ek soğutma yok 1778499698 hocam soğutucu blok nedir, pek bilgim yok malesef 1778499828 hocam sanırım modelini sormuşsunuz zotac markası 8gb vram
  20. R

    75 Derece Ekran Kartı Normalmidir?

    Dostlar selamünaleyküm öncelikle, rtx5060 ekran kartı yüzde 98 kullanımda 75 derecede çalışıyor bu değer fazlamıdır masaüstünde boştayken 30 derecelerde çalışıyor bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkürler.
Geri
Top