Arama sonuçları: *

  1. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Bir ekipman alacağım zaman aklımda bulunduracağım, deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler. Kusura bakmayın anlatım bozukluğu yapmış olabilirim. Defalarca aynı ürünü göndermedim, farklı farklı sorunlar yaşadım ve gönderdim. Misal son deneyimimde 2 adet 2x8GB kit satın aldım ancak ledleri...
  2. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Öncelikle burada küçümsemeye başladınız, koyun dediniz dememin sebebi burası. NPC'nin ne olduğunu bilmeden yalnızca şu anda sosyal medya mecralarında kullanıldığı için kullanıyorsunuz sanırım. Günümüzde NPC'ler hareketleri daha önceden Script ile ne durumda ne yapacağı belirlenmiş, kendi zekası...
  3. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Ben memnunum ve NPC veya Corsair çalışanı da değilim. Çok agresif bir dil kullanıyorsun. Ben senin övdüğün distribütör hakkında yorum yaparken gayet nazik bir dille yaşadığım olayı anlattım ve sizin tavsiyeniz ile bir dahakine tekrar distribütör ile şansımı deneyeceğimi söyledim. Sizin bize...
  4. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Bir şekilde hem tüketiciyi memnun eden, hem şirketin kazanç sağlayabildiği bir sistem kurmuşlar kendilerince. Ben kendi adıma yenilenmiş veya değil bir şekilde memnundum. Yenilenmiş bile olsa distribütör ile global garanti arasında seçim yapma hakkımızın olması güzel bir şeydi, şu anda...
  5. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Distribütör cevap verseydi belki bende sizin gibi düşünürdüm ancak maile cevap vermeye bile tenezzül etmediler maalesef. Üstelik ürünü hiçbir aracı olmadan direkt kendilerinden almıştım. Çalıştığım yer Penta Teknoloji'nin bayisiydi ancak ürünü işten ayrıldıktan sonra garantiye göndermem...
  6. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Haklısınız, kusura bakmayın mesajı yanlış hatırlıyormuşum düzeltme yapayım. Direkt verdikleri cevabı ekleyeceğim.
  7. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Maalesef başka bir forum kullanmıyorum dolayısıyla bilmem mümkün değil. Aylar önce açtıysanız bana iyi bir destek çalışanı denk gelmiş olabilir çünkü yaklaşık 1.5 ay kadar önce PSU'mu gönderip üst modelle değiştirdim. Bu durumda denk gelen destek çalışanına göre değişiyor diyebilir miyiz...
  8. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Maalesef devletimiz gümrükten geçen maldan 3 kuruş daha fazla nasıl alırım diye uğraştığı için bir sürü problem çıkıyor ve firmaları Türkiye'den uzaklaştırıyor. Corsair'de bunu politika haline getirirse artık iyice müşteri memnuniyeti 0 distribütörlerin kucağına otururuz.
  9. B

    Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

    Merhaba, Forumdaki bir çok arkadaş gibi ben de birçok Corsair ürünlerimi defalarca RMA'ya gönderip sıfırıyla veya bazen üst modeliyle değişim yapmış birisi olarak mümkün olduğunca Corsair aksesuar veya donanım tercih etmeye çalışıyordum. Belleklerimde bir renk uyuşmazlığı sorunu ile Corsair'e...
  10. B

    Amazon da bulunan daha ucuz ürün.

    Evet ürünü sipariş verirken vergileri de ödemiş oluyorsunuz, ekstra bir ödeme çıkmıyor.
  11. B

    Yardım Aliexpress kes onu cildiricam

    Bildiğim kadarıyla bu indirimden faydalanan ürünlerden yalnızca bir tanesini sipariş verebiliyorsunuz. Sorun bu olabilir mi?
Top Bottom