Neler Yeni

Corsair Türkiye için RMA hizmetini kısıtlamaya gidiyor olabilir

Berat Özdemir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
894
Dahası  
Reaksiyon skoru
548
Konum
Ankara
İsim
Berat Özdemir
Discord
RevelioLivento#9596
Merhaba,

Forumdaki bir çok arkadaş gibi ben de birçok Corsair ürünlerimi defalarca RMA'ya gönderip sıfırıyla veya bazen üst modeliyle değişim yapmış birisi olarak mümkün olduğunca Corsair aksesuar veya donanım tercih etmeye çalışıyordum. Belleklerimde bir renk uyuşmazlığı sorunu ile Corsair'e danıştığımda bu kez Türkiye'de yaşadığımız gümrük sorunları sebebiyle şu anda sizin bölgenizde RMA hizmeti veremiyoruz dediler.

Bunu daha önce AMD'de görmüştük, işlemcileri garantiye göndermek istediğimizde gümrük sorunları sebebiyle Türkiye'ye hizmet veremiyoruz cevabını almıştık. Şimdi Corsair'de bu kervana katılırsa Corsair'in distribütörü Penta Teknoloji hiçbirimizin sorununu çözmez gibi geliyor. Daha önce kendilerine garanti için başvurduğumda cevap bile vermemişlerdi ve Corsair'e göndermiştim, ilk Corsair RMA deneyimim o şekilde olmuştu.
Umarım bu yalnızca bana denk gelmiştir ancak genel bir sorunsa ve yakın zamanda başka yaşayan varsa paylaşırsa sevinirim. Ek olarak verdikleri cevabın görselini ekleyeceğim.
 

Ekler

  • Türkçe Çeviri.PNG
    Türkçe Çeviri.PNG
    38.7 KB · Hit: 90
  • İngilizce.PNG
    İngilizce.PNG
    36.2 KB · Hit: 86

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,813
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,968
İsim
göksel yurtcan
eğer bu politika haline gelecekse çok kötü
 

Berat Özdemir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
894
Dahası  
Reaksiyon skoru
548
Konum
Ankara
İsim
Berat Özdemir
Discord
RevelioLivento#9596
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
eğer bu politika haline gelecekse çok kötü
Maalesef devletimiz gümrükten geçen maldan 3 kuruş daha fazla nasıl alırım diye uğraştığı için bir sürü problem çıkıyor ve firmaları Türkiye'den uzaklaştırıyor. Corsair'de bunu politika haline getirirse artık iyice müşteri memnuniyeti 0 distribütörlerin kucağına otururuz.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Merhaba,

Forumdaki bir çok arkadaş gibi ben de birçok Corsair ürünlerimi defalarca RMA'ya gönderip sıfırıyla veya bazen üst modeliyle değişim yapmış birisi olarak mümkün olduğunca Corsair aksesuar veya donanım tercih etmeye çalışıyordum. Belleklerimde bir renk uyuşmazlığı sorunu ile Corsair'e danıştığımda bu kez Türkiye'de yaşadığımız gümrük sorunları sebebiyle şu anda sizin bölgenizde RMA hizmeti veremiyoruz dediler.

Bunu daha önce AMD'de görmüştük, işlemcileri garantiye göndermek istediğimizde gümrük sorunları sebebiyle Türkiye'ye hizmet veremiyoruz cevabını almıştık. Şimdi Corsair'de bu kervana katılırsa Corsair'in distribütörü Penta Teknoloji hiçbirimizin sorununu çözmez gibi geliyor. Daha önce kendilerine garanti için başvurduğumda cevap bile vermemişlerdi ve Corsair'e göndermiştim, ilk Corsair RMA deneyimim o şekilde olmuştu.
Umarım bu yalnızca bana denk gelmiştir ancak genel bir sorunsa ve yakın zamanda başka yaşayan varsa paylaşırsa sevinirim. Ek olarak verdikleri cevabın görselini ekleyeceğim.
Bunu yenimi öğreniyorsunuz ben bunu techonopatta aylar önce konusunu açmıştım zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:

Maalesef devletimiz gümrükten geçen maldan 3 kuruş daha fazla nasıl alırım diye uğraştığı için bir sürü problem çıkıyor ve firmaları Türkiye'den uzaklaştırıyor. Corsair'de bunu politika haline getirirse artık iyice müşteri memnuniyeti 0 distribütörlerin kucağına otururuz.
Gönderdikleri ürün yenilenmiş hiçbiri 0 değil dostum :D ben bizzat rma psu için görüştüm bin pişman oldum disbritörlere şükrettim gerisini sen düşün
 

Berat Özdemir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
894
Dahası  
Reaksiyon skoru
548
Konum
Ankara
İsim
Berat Özdemir
Discord
RevelioLivento#9596
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Bunu yenimi öğreniyorsunuz ben bunu techonopatta aylar önce konusunu açmıştım zaten
Maalesef başka bir forum kullanmıyorum dolayısıyla bilmem mümkün değil. Aylar önce açtıysanız bana iyi bir destek çalışanı denk gelmiş olabilir çünkü yaklaşık 1.5 ay kadar önce PSU'mu gönderip üst modelle değiştirdim. Bu durumda denk gelen destek çalışanına göre değişiyor diyebilir miyiz?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bunu yenimi öğreniyorsunuz ben bunu techonopatta aylar önce konusunu açmıştım zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gönderdikleri ürün yenilenmiş hiçbiri 0 değil dostum :D ben bizzat rma psu için görüştüm bin pişman oldum disbritörlere şükrettim gerisini sen düşün
Corsair yenilenmiş ürün satmıyor veya göndermiyor, tüm ürünleri geri dönüştürülmüş ürünler. Satın almak ile RMA'dan almak arasında herhangi bri fark yok. En azından sorduğumda 1 hafta önce bu cevabı aldım, size farklı cevap verdilerse bilmiyorum.
 

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,174
En İyi Cevap
1
Bunu yenimi öğreniyorsunuz ben bunu techonopatta aylar önce konusunu açmıştım zaten
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gönderdikleri ürün yenilenmiş hiçbiri 0 değil dostum :D ben bizzat rma psu için görüştüm bin pişman oldum disbritörlere şükrettim gerisini sen düşün
Ben 2 kez hs35 kulaklığımı gönderdim her seferinde yenisini gönderdiler, bir fark göremedim yenilenmiş olduğu konusunda. Sen nasıl anladın?
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Ben 2 kez hs35 kulaklığımı gönderdim her seferinde yenisini gönderdiler, bir fark göremedim yenilenmiş olduğu konusunda. Sen nasıl anladın?
Kutusu bir kere karton kutu 0 kutusu değil içindeki her şey jelatinliydi fakat dış kutusu jelatinli değildi garanti 1 yıl verilmişti garanti belgesinin içinde refurbished yazıyordu refurbished yenilenmiş ürün demektir
Mesaj otomatik birleştirildi:

Maalesef başka bir forum kullanmıyorum dolayısıyla bilmem mümkün değil. Aylar önce açtıysanız bana iyi bir destek çalışanı denk gelmiş olabilir çünkü yaklaşık 1.5 ay kadar önce PSU'mu gönderip üst modelle değiştirdim. Bu durumda denk gelen destek çalışanına göre değişiyor diyebilir miyiz?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Corsair yenilenmiş ürün satmıyor veya göndermiyor, tüm ürünleri geri dönüştürülmüş ürünler. Satın almak ile RMA'dan almak arasında herhangi bri fark yok. En azından sorduğumda 1 hafta önce bu cevabı aldım, size farklı cevap verdilerse bilmiyorum.
az önce kendi ağzınla yenilenmiş ürün gönderiyorlar dedin geri dönüştürülmüş ürün ne demek sence geri dönüştürülebilmesi için bir arızası olması gerekir arızayı tamir edip 0 gibi yapıyorlar ama ürün 0 değil adamlar açık arayla kazık atıyorlar bizim halkımızda hahaha ohh değişim aldı diye seviniyor disbritörlerden daha iyi destek alıyorum desem yalan olmaz her şey göründğü gibi değil intelin rma hiç kullanmadım ama onların türkçe hatları var 0 ürün diyebiliyorlar işlemcide arıza olursa intel gerçekten global çapında değişim yapıyor ama corsair değişim yapmıyor yenilenmiş ürünleri veriyor
 

Berat Özdemir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
894
Dahası  
Reaksiyon skoru
548
Konum
Ankara
İsim
Berat Özdemir
Discord
RevelioLivento#9596
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Kutusu bir kere karton kutu 0 kutusu değil içindeki her şey jelatinliydi fakat dış kutusu jelatinli değildi garanti 1 yıl verilmişti garanti belgesinin içinde refurbished yazıyordu refurbished yenilenmiş ürün demektir
Haklısınız, kusura bakmayın mesajı yanlış hatırlıyormuşum düzeltme yapayım. Direkt verdikleri cevabı ekleyeceğim.

Ekran Alıntısı.PNG
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Haklısınız, kusura bakmayın mesajı yanlış hatırlıyormuşum düzeltme yapayım. Direkt verdikleri cevabı ekleyeceğim.

Alıntıyı görüntüle
İngilizcem yok fakat burda yenilenmiş üründen bahsediyor az çok anladığım kadarıyla ve gene dediğim gibi ben yenilenmiş ürünü sattım 200 lira zarara girdim corsairin ürünlerini hala kullanıyorum almayada devam ediyorum ama global garantisinin ne kadar üçkağıtçı yalancı olduğu gerçeğini değişmez 10 yıl garanti veriyorlar ama rma gittikten sonra o garanti 1 yıla düşüyor :D tamamen pazarlama taktiği yemeyin bunları
 

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,174
En İyi Cevap
1
Kutusu bir kere karton kutu 0 kutusu değil içindeki her şey jelatinliydi fakat dış kutusu jelatinli değildi garanti 1 yıl verilmişti garanti belgesinin içinde refurbished yazıyordu refurbished yenilenmiş ürün demektir
Bana orijinal kendi kutusunda geldi, içinde gelen garanti kağıdına baktığımda "refurbished" ibaresini göremedim. Bana onun yazdığı yerin görselini atabilir misin?
 

Berat Özdemir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
894
Dahası  
Reaksiyon skoru
548
Konum
Ankara
İsim
Berat Özdemir
Discord
RevelioLivento#9596
az önce kendi ağzınla yenilenmiş ürün gönderiyorlar dedin geri dönüştürülmüş ürün ne demek sence geri dönüştürülebilmesi için bir arızası olması gerekir arızayı tamir edip 0 gibi yapıyorlar ama ürün 0 değil adamlar açık arayla kazık atıyorlar bizim halkımızda hahaha ohh değişim aldı diye seviniyor disbritörlerden daha iyi destek alıyorum desem yalan olmaz her şey göründğü gibi değil intelin rma hiç kullanmadım ama onların türkçe hatları var 0 ürün diyebiliyorlar işlemcide arıza olursa intel gerçekten global çapında değişim yapıyor ama corsair değişim yapmıyor yenilenmiş ürünleri veriyor
Distribütör cevap verseydi belki bende sizin gibi düşünürdüm ancak maile cevap vermeye bile tenezzül etmediler maalesef. Üstelik ürünü hiçbir aracı olmadan direkt kendilerinden almıştım. Çalıştığım yer Penta Teknoloji'nin bayisiydi ancak ürünü işten ayrıldıktan sonra garantiye göndermem gerekmişti. Bakalım bir sorunum olursa distibütörü tekrar deneyeyim.

İngilizcem yok fakat burda yenilenmiş üründen bahsediyor az çok anladığım kadarıyla ve gene dediğim gibi ben yenilenmiş ürünü sattım 200 lira zarara girdim corsairin ürünlerini hala kullanıyorum almayada devam ediyorum ama global garantisinin ne kadar üçkağıtçı yalancı olduğu gerçeğini değişmez 10 yıl garanti veriyorlar ama rma gittikten sonra o garanti 1 yıla düşüyor :D tamamen pazarlama taktiği yemeyin bunları
Bellekleri yenilemediklerini ancak PSU ve HID'leri yenilenmiş olarak sattıklarını söylüyorlar. Bu arada bana RMA ile verdikleri üründe önceki ürününüzün garantisi süresinde bunun da garantisi olacak dendi, garantisi 1 yıla düşmedi.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Distribütör cevap verseydi belki bende sizin gibi düşünürdüm ancak maile cevap vermeye bile tenezzül etmediler maalesef. Üstelik ürünü hiçbir aracı olmadan direkt kendilerinden almıştım. Çalıştığım yer Penta Teknoloji'nin bayisiydi ancak ürünü işten ayrıldıktan sonra garantiye göndermem gerekmişti. Bakalım bir sorunum olursa distibütörü tekrar deneyeyim.


Bellekleri yenilemediklerini ancak PSU ve HID'leri yenilenmiş olarak sattıklarını söylüyorlar. Bu arada bana RMA ile verdikleri üründe önceki ürününüzün garantisi süresinde bunun da garantisi olacak dendi, garantisi 1 yıla düşmedi.
kardeşim önemli ürünlerde yenilenmiş olarak gönderiyorsan global garantinin önemi ne kaldı :) bana psuda sıkıntı olduğunda yenilenmiş göndereceksen 2.yılın sonunda arıza olduğunda ben neden sana gödnereyim disbritörlerde yenilenmiş ürün gelmez ama değişim yaptırması adama illalah dedirtir orda haklısınız ama corsairde azda kurnaz sayılmaz
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bana orijinal kendi kutusunda geldi, içinde gelen garanti kağıdına baktığımda "refurbished" ibaresini göremedim. Bana onun yazdığı yerin görselini atabilir misin?
Kulaklıklara 0 veriyorlar diye biliyorum ram psu ssd hdd yenilenmiş bunlar zaten en önemli parçalar bunlara 0 vermiyorsan niye corsair alalım :D
 

Berat Özdemir

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
894
Dahası  
Reaksiyon skoru
548
Konum
Ankara
İsim
Berat Özdemir
Discord
RevelioLivento#9596
kardeşim önemli ürünlerde yenilenmiş olarak gönderiyorsan global garantinin önemi ne kaldı :) bana psuda sıkıntı olduğunda yenilenmiş göndereceksen 2.yılın sonunda arıza olduğunda ben neden sana gödnereyim disbritörlerde yenilenmiş ürün gelmez ama değişim yaptırması adama illalah dedirtir orda haklısınız ama corsairde azda kurnaz sayılmaz
Bir şekilde hem tüketiciyi memnun eden, hem şirketin kazanç sağlayabildiği bir sistem kurmuşlar kendilerince. Ben kendi adıma yenilenmiş veya değil bir şekilde memnundum. Yenilenmiş bile olsa distribütör ile global garanti arasında seçim yapma hakkımızın olması güzel bir şeydi, şu anda Türkiye'deki gümrük sorunları bu hakkı elimizden alıyor ve distribütöre mahkum oluyoruz.
 
Top Bottom