Yeni akvaryum minimal bir kasaya geçeceğim için satıyorum. ATX Boyutunda ve tüm anakartlar ile uyumludur.
AlexMercher Cumartesi, 14:55 ozy_34 yazmış: 1000tl uygun olursa almak istiyorum Devamı için tıklayın... son fiyatı 1800 hocam
AlexMercher Cumartesi, 14:55 Wits yazmış: Bende 1000tl ye almak istiyorum Devamı için tıklayın... son fiyatı 1800 hocam