- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Ama bende 2 tane monitörde de oldu hdmı kablolarında da aynı sorun olduDenedim ve başka monitör ve kabloda sorun olmadı sorun ya dp kablomda ya da monitörümde
Ama bende 2 tane monitörde de oldu hdmı kablolarında da aynı sorun olduDenedim ve başka monitör ve kabloda sorun olmadı sorun ya dp kablomda ya da monitörümde
Bilmiyorum ki anlamadım ben de hdmi kablosu olsa onunla da deneyecektim hatta şimdi adam akıllı taktım kendi kablomu sorun olmadı nedense ama kablodan olduğunu düşünüyorumAma bende 2 tane monitörde de oldu hdmı kablolarında da aynı sorun oldu
Ekran Hz ayarladın mı kablo değiştikten sonra.Çünkü bende 120 Hz yapmıyor ama 144 ve 165 de yapıyor arkadaşın 240 Hz monitörde denedik sorun yoktu ama 144 e çektik sorun tekrardan olduBilmiyorum ki anlamadım ben de hdmi kablosu olsa onunla da deneyecektim hatta şimdi adam akıllı taktım kendi kablomu sorun olmadı nedense ama kablodan olduğunu düşünüyorum
Hocam PC 22 gündür serviste ama hâlâ hiçbir işlem yapılmadı arıyorum başlayacağız diyorlar hâlâ bir işlem yok ön testte gerçekten insan bıktı artık yarın tekrar arayacağım haber veririm bir şey yapıldıysa.hocam sorunu çözebildiniz mi aynı sorun bende de başladı rtx 4070
sadece kartı mı yolladınız hocam dilerseniz thh ye başvurabilirsiniz sonuç alamadıysanız.Hocam PC 22 gündür serviste ama hâlâ hiçbir işlem yapılmadı arıyorum başlayacağız diyorlar hâlâ bir işlem yok ön testte gerçekten insan bıktı artık yarın tekrar arayacağım haber veririm bir şey yapıldıysa.
Hocam kartı asusa yollamıştım sorun yok denilip geri yolladılar ilginçtir ki ama Nvidia müşteri hizmetleri temsilcisi ise bana bir sürü yol denetti sorunun ekran kartında olduğunu söyledi bir kere öyle 2 hafta asusta vaktim gitti birde sonuç yok denilip gelince komple sistemi İncehes yolladım ayın 21 inde gönderdim ve şuan ayın 15 i ben 2 Eylül'de aradım bu hafta bitirip yollanacak dendi ama aradan 2 hafta geçti hâlâ ön testte ayın 5 inde bu sefer yazdım yoğunluk var dediler iyi tamam dedim ama aradan 10 gün daha geçti hâlâ bir şey yok sizin benim yerimde olduğunuzu düşünsenize şaka gibi cidden yarın olsun arayacağım size dönüş yapacağım yazın bana ama unutturmayınsadece kartı mı yolladınız hocam dilerseniz thh ye başvurabilirsiniz sonuç alamadıysanız.
hocam gercekten bazi firmalar ilgisizler umarim cozume kavusursunuz.Hocam kartı asusa yollamıştım sorun yok denilip geri yolladılar ilginçtir ki ama Nvidia müşteri hizmetleri temsilcisi ise bana bir sürü yol denetti sorunun ekran kartında olduğunu söyledi bir kere öyle 2 hafta asusta vaktim gitti birde sonuç yok denilip gelince komple sistemi İncehes yolladım ayın 21 inde gönderdim ve şuan ayın 15 i ben 2 Eylül'de aradım bu hafta bitirip yollanacak dendi ama aradan 2 hafta geçti hâlâ ön testte ayın 5 inde bu sefer yazdım yoğunluk var dediler iyi tamam dedim ama aradan 10 gün daha geçti hâlâ bir şey yok sizin benim yerimde olduğunuzu düşünsenize şaka gibi cidden yarın olsun arayacağım size dönüş yapacağım yazın bana ama unutturmayın
Hocam bana hâlâ servis işlemleri devam ediyor dediler şaka gibi ciddenhocam gercekten bazi firmalar ilgisizler umarim cozume kavusursunuz.
hocam gelişmelerden haberdar edebilir misinizHocam bana hâlâ servis işlemleri devam ediyor dediler şaka gibi cidden
Gelişme olursa tabihocam gelişmelerden haberdar edebilir misiniz
umarım çözülür hocamGelişme olursa tabi![]()
Bugünde boş geçti 2 gün daha yasal hakları var ondan sonra hâlâ işlem olmazsa şikayette bulunacağım çünkü geçen ayın 21 inde yolladım hâlâ işlem yokumarım çözülür hocam