Hocam senin bu laptoplardan çektiğin nedir böyle
Burn in sorununa kullanıcı hatası derler muhtemelen, bir şey yapacaklarını sanmıyorum.
Aynı Şekilde Yaklaşık 8 Ay Önce Bende Böyle bir mağduriyet yaşadım.
Sms Infocomm servisine Asus TUF A15 cihazımı "GPU Fanının çalışmama" sebebiyle gönderdim.
Daha Önce Müşteri Hizmetleriyle konuştuğumda söylediğim şeyler şunlar olmuştu.
" Cihazımı Düşürdüm fan 2 gün sonra bozuldu. Benden kaynaklı bir sorun olduğunu biliyorum kendi isteğimle orijinal ürün ile ücreti mukabilinde değişimini istiyorum" dedim.
Onlar da "tabii ki yapabiliriz" dedi. Hatta o sırada ben İşlemci GPU'sunu kullanıp internette surf yapıyordum.
Servise gönderdikten sonra gelen aramada.
" Ürününüz Açılmıyor Fan Değişimi için Bezel, TouchPad, Klavye ve fan şeklinde değişmesi gerekli" dendi.
Bende "Ürün açılıyor kendim kullanıyordum nasıl açılmıyor" gibi bir cümle söyledim.
Onlar da "Cihaz şuan açılmıyor açılmadan işlem yapamayız" gibi bir laf edince bende "fan değişimi arka taraftan yapılıyor zaten parçayı müşteriye satmıyorsunuz satsanız ben değiştirirdim" dedim. Sonra Teknik Servisteki kişi bana "Fan değişimi için klavye sökülmesi gerekli bu yüzden touchpad değişimi gerekli dendi.
Daha Servis işlemlerin nasıl yapıldığını bilmiyor bu yüzden para cukkalamak istiyorlar. Daha sonra bende 1 Yıl kalan cihazımı kendim garanti dışı bıraktım. Kendim Fan Değişimi yaptım TouchPad hala aynı bezel hala aynı ama cihaz eski performansıyla çalışmaya devam ediyor.
Bu yüzden Servis veya Asus Marka Cihaz artık kolay kolay tavsiye etmiyorum ve kendim de kulllanmayacağım zorunda kalmadıkça.
Bana da DOA raporu çıktı.zenbook cihazimi teslim aldigimda hoparlor sorunu ile sms infocomm servise gonderdim direkt degisim doa raporu geldi mis gibi.
Hadi tekrardan hayırlı olsun. Bakalım bu sefer ne verecekler?Bana da DOA raporu çıktı.
Şimdi distribütör ile görüşmem lazım sanırım. İndex bilgisayar diye bir yermiş distribütör.
Valla bilmiyorum. Önce raporun bana ulaşması lazım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. DOA raporu ilk kez alabildim. Ben değişimleri hep THH ile yaptım, karar çıkınca karşıdan değişim için aradılar.Hadi tekrardan hayırlı olsun. Bakalım bu sefer ne verecekler?
Türkiye'ye 3.Dünya ülkesi muamelesi yapıp stok artığı ürün gönderiyorlar da olabilirler.asus bu kadar kötümüymüş ya. bi yaşıma daha girdim. daha neler görecez
Bu yeni geleni satışa koyacağım bakalım satılacak mı. Yaw ne bileyim G18 rahat rahat kullanırım dedim yine bozuldu pc. Vallahi bakın bir şey yapmıyorum. Mekatronik mühendisiyim. Yazılımla uğraşıyorum. Gömülü sistemler tasarlayabiliyorum. Robotik, insansız araçlar konusunda deneyimliyim. Valla biliyorum pc nası kullanılır ama bozuluyor elimde kalıyor. Hem de en olmayacak sebeplerden. Kaçınız 100K lık pc de tüplü tv gibi ekran yanma sorunu yaşayacağımızı tahmin eder.Hocam siz Zephyrus verip (yalan yok ugrastiniz) ust model ROG a yukseltmediniz mi? Yani diyecek bir sey yok. En basta yeni cihazi alinca satsaniz daha iyi olabilirmis gecmis olsun.