Öneri Laptop Değişim Sürecim İçin Destek Arıyorum

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,512
Reaksiyon skoru
2,416
Arkadaşlar, uzun zamandır bu forumda pek çok kişiye yardımcı oldum, tartıştım. Bugün ise desteğe ihtiyacı olan benim.

Asus cihazım için DOA raporu çıktı fakat Index Bilgisayar, ellerinde muadil ürün olmadığını söyledi. Bu açıklamanın gerçeği yansıttığını düşünmüyorum; çünkü hepimizin Hepsiburada, Amazon, Trendyol gibi sitelerden aldığı birçok cihazın tedarikçisi zaten bu firma.

Bu yüzden durumu LinkedIn’de paylaştım. Amacım konuyu üst yöneticilere duyurmak, çünkü çözüm noktasında en çok etkiyi onların sağlayabileceğine inanıyorum. Eğer gönderiye destek olursanız, beğeni ve yorumlarla görünürlüğü artırabilirsek, mesajın doğru kişilere ulaşacağına eminim. Alt yöneticiler genelde sadece firma karını maksimize etmeye çalışıyor çünkü.

En Yüksek Ciro Yapan Dağıtıcı, Yılın En Yüksek Kurumsal Segmentte Ciro Yapan Distribütörü ödüllerini almış bir firmanın elinde muadil/misli cihaz olmadığını sanmıyorum.

Türkiye’nin en büyük distribütörlerinden birinin bu süreçte müşteriyi bu kadar yorması gerçekten moral bozucu. Hakkımı arayabilmek için desteğinize ihtiyacım var. Şimdiden katkı sağlayan herkese teşekkür ederim.


Linkedin den Yoruma Like bırakmanız yeter:

 
Son düzenleme:
1000409594.webp
 
Son düzenleme:
Tamam da cihaz ne asus da ekran kartı mı anakart mı laptop mı
 
Ellerinde olmama ihtimali yüksek ama satıcılar seçimlik hakları yanlış anlıyorlar. Cihazda sıkıntı varsa seçimi yapan tüketicidir satıcı değil. İade edin diye diretemezler. Tüketici hakem heyetine de başvurursan iyi olur o süreç de işlemeye başlasın.
 
Satıcı değil bunlar ithalatçı, Satıcıya satan adamlar yani, malı Türkiye'ye sokan kişiler bunlar.

like bırakırsan gönderiye de sevinirim.
 
Son düzenleme:
Evet hocam raporu zaten aldığınız yerden para iadesini isteyin diyerek kendileri vermişlerdi.
Biraz destek toplayabilsem aslında ilgilenirler de, bakalım...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Abdullah Hacıgül Hocam index bilgisayar ile iletişiminiz var mı? 6 ay sürünmek istemiyorum
@Mehmet Yılmaz mesajımı o kadar işin arasında %99 görmemiştir. Haber verebilir misin acaba? Ömrümden 6 ay kurtulacak.
 
Son düzenleme:
güya yoksa muadili bir üst modelini versinler bir zahmet hakkın değil mi sonuçta? beğeni attım.
 
güya yoksa muadili bir üst modelini versinler bir zahmet hakkın değil mi sonuçta? beğeni attım.
Çok teşekkür ederim. Evet, Anayasa ve ilgili tüketici mevzuatına göre misli ile değişim hyapılmalı.

İthalatçının ‘muadil ürün yok’ demesi, bu yükümlülükten kendiliğinden kurtuldukları anlamına gelmez. Misli ile değişim makul bir süre içinde sağlanamıyorsa, buna ek olarak tazminat talep etme hakkı da doğar.

Buna rağmen ‘paranı iade al’ yönlendirmesi yapılıyor; oysa iade benim tercihime bağlı bir hak ve zorunlu bir seçenek değil.
 
Geri
Top