Amazon şüpheli işlem, siparişim iptal edildi

hsby

80+
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
87
Reaksiyon skoru
24
Stanley 1.9 litrenin 1700 liralar civarında olduğuna denk geldim ve satın alayım dedim 9 taksitle, amazonda kayıtlı olmayan ama sitede her zaman kullandığım kendi adıma kartı şüpheli işlem olarak algılamışlar. İndirimde yakaladığım ürünü alamadım, kargoda bir ürünüm vardı indirimi güzeldi birkaç gün önce satın almıştım iptal olma ihtimali var diyorlar. Nasıl çözeriz diyorum mail bekleyin diyorlar, senelerdir Amazon Prime üyesiyim böyle bir şey yaşamadım ben ve ilk defa hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar arkadaşlar. Benzeri durumu yaşayan çözümü ile ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Sizin mağduriyet yaşamamanız adına gerçekleşiyor bu durum diyorlar ama iki ürünüm indirimleri ve stokları şu an bittiğini göz önüne alırsak ortalama 3-4 bin tl zarara uğratıyorlar beni.
 
Sipariş numaranı not al.
Sipariş iptal edilirse, ve bu ürün fiyatı değişirse. Para iaden geldiğinde amazona bağlan. "X sipariş nolu alışverişim benden kaynaklanmayan sebeplerden, sistemsel sorunlardan dolayı iptal edildi. Alışverişi yaptığımda ürün kampanyadaydı ve bu kampanya hakkımdan yararlanamadım. Ürünü satın almak istiyorum. Bana daha önceden aldığım aynı fiyattan ürünün amazon tarafından sağlanabileceğini duydum. Bu konuda desteklerinizi rica ediyorum" yaz. Muhtemelen ürün ile güncel fiyat kadarını sana bakiye olarak verirler o şekilde güncel fiyattan ürünü alırsın. Veya bazen ürünü tam fiyattan önce satın aldırıyorlar. Ve aradaki farkı bakiye olarak sana veriyorlar. Durumdan duruma göre anlattığım şey değişebilir. Şansını denemekten başka çaren yok. Deneyip denememek sana kalmış. Ürünün amazon satıcılı olması şart. Hem güncel fiyatlı ürüm hem eski fiyatlı ürün.
 
Şu an sistemde silarişe dair hiçbşr şey göremiyorum haliyle sipariş numaramıda ama onu müşteri hizmetlerinden öğrenmeye çalışayım o zaman, cevap için teşekkür ederim.
 
Şu an sistemde silarişe dair hiçbşr şey göremiyorum haliyle sipariş numaramıda ama onu müşteri hizmetlerinden öğrenmeye çalışayım o zaman, cevap için teşekkür ederim.
Maillerinize bakın. Alışveriş sonrası gelen mailde sipariş numaranız yazıyor
 
Stanley 1.9 litrenin 1700 liralar civarında olduğuna denk geldim ve satın alayım dedim 9 taksitle, amazonda kayıtlı olmayan ama sitede her zaman kullandığım kendi adıma kartı şüpheli işlem olarak algılamışlar. İndirimde yakaladığım ürünü alamadım, kargoda bir ürünüm vardı indirimi güzeldi birkaç gün önce satın almıştım iptal olma ihtimali var diyorlar. Nasıl çözeriz diyorum mail bekleyin diyorlar, senelerdir Amazon Prime üyesiyim böyle bir şey yaşamadım ben ve ilk defa hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar arkadaşlar. Benzeri durumu yaşayan çözümü ile ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Sizin mağduriyet yaşamamanız adına gerçekleşiyor bu durum diyorlar ama iki ürünüm indirimleri ve stokları şu an bittiğini göz önüne alırsak ortalama 3-4 bin tl zarara uğratıyorlar beni.
Aynısı bende de oldu. Hesap,adres, kullanılan kart her şey aynı ancak güvenlik nedeniyle iptal edildi diye mail geldi, siparişi verdikten birkaç dk içinde. Onlar da anlam veremediler ama tahminim %90 farklı IP.
Genelde siparişlerimi evden veriyordum, iptal olan siparişimi mobilden 4.5 G üzerinden verdim, haliyle farklı IP. Aklıma başka seçenek gelmiyor
 
Sanırım siparişi verir vermez iptal edildiğinden mailde gelmedi bana.
Amazon temsilcisine bağlanırken aşağıdan sipariş seçebildiğiniz yer var. Oradaki listeden seçmeniz gerek o halde. Sanırım orada gözükür.
 
Aynısı bende de oldu. Hesap,adres, kullanılan kart her şey aynı ancak güvenlik nedeniyle iptal edildi diye mail geldi, siparişi verdikten birkaç dk içinde. Onlar da anlam veremediler ama tahminim %90 farklı IP.
Genelde siparişlerimi evden veriyordum, iptal olan siparişimi mobilden 4.5 G üzerinden verdim, haliyle farklı IP. Aklıma başka seçenek gelmiyor
Hocam anlam veremedim, tamam şüpheli bir durum gördü korumak amaçlı böyle bir önlem aldı sistem ona tamamım ama asıl ben Amazon'un senin durumun budur bşz bu konuda şöyle bir yol çizeceğiz seni mağdur etmeyiz demesini bekliyordum ki bugüne kadar farklı sorunlarda hep yardımcı olundu. Bugün bu kadar kayıtsız kalmalarına daha çok şaşırdım.
 
2FA açın bi daha bunlarla uğraşmayın arkadaşlar. Ben warp acık bilgisayar ile yapıyorum iptal hiçbir zaman olmuyor 2FA açık olduğu için.
 
Amazon temsilcisine bağlanırken aşağıdan sipariş seçebildiğiniz yer var. Oradaki listeden seçmeniz gerek o halde. Sanırım orada gözükür.
Yok hocam siparişe dair zerre yok hşçbşr yerde hesabımdan son 5 siparişimi bile kaldırmışlar. Hesap uzmanı bana mailden ulaşıp hesabı eski hale getirecekmiş ancak dediğim gibi iptal olan siparişlere yapacak bir şey yok diyorlar. Bu ürüne dair sipariş numarasını ancak müşteri temsilcisinden alırım gibi duruyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

2FA açın bi daha bunlarla uğraşmayın arkadaşlar. Ben warp acık bilgisayar ile yapıyorum iptal hiçbir zaman olmuyor 2FA açık olduğu için.
Açık hocam, şahsi bilgisayarım ve telefonum hariç hiçbşr yerden de alışveriş yapmışlığım yoktur daha. Dediğim gibi senelerdir primelıyım ve en sık kullandığım e ticaret platformudur Amazon bende öncesinde sipariş iptalş falan yaşamadım, bu tamamen extrem bir durum.
 
Son düzenleme:
Yok hocam siparişe dair zerre yok hşçbşr yerde hesabımdan son 5 siparişimi bile kaldırmışlar. Hesap uzmanı bana mailden ulaşıp hesabı eski hale getirecekmiş ancak dediğim gibi iptal olan siparişlere yapacak bir şey yok diyorlar. Bu ürüne dair sipariş numarasını ancak müşteri temsilcisinden alırım gibi duruyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Açık hocam, şahsi bilgisayarım ve telefonum hariç hiçbşr yerden de alışveriş yapmışlığım yoktur daha. Dediğim gibi senelerdir primelıyım ve en sık kullandığım e ticaret platformudur Amazon bende öncesinde sipariş iptalş falan yaşamadım, bu tamamen extrem bir durum.
Alla alla ben hiç yaşamadım 2FA ya bağlamıştım bu durumu çok garip
 
Alla alla ben hiç yaşamadım 2FA ya bağlamıştım bu durumu çok garip
Müşteri temsilcisinin tek söylediği Amazon hesabında kayıtlı bir kart kullanmadıysanız olur bir de kart kendi adınıza değilse olabilir. Tamam benim bu kartım hesabıma bağlı değil limiti yüksek olduğu için kayıtlı tutmuyorum bu kartımı ama şimdiye kadar onlarca kez aynı kartla alışveriş yaptım ve kart benim adıma. Yani ortada bir güvenlik sistemi var ama bazen doğru çalışmıyor ve mağdur ediyor demek ki, amazonda o senin sorunun diyor bunu da görmüş olduk.
 
Müşteri temsilcisinin tek söylediği Amazon hesabında kayıtlı bir kart kullanmadıysanız olur bir de kart kendi adınıza değilse olabilir. Tamam benim bu kartım hesabıma bağlı değil limiti yüksek olduğu için kayıtlı tutmuyorum bu kartımı ama şimdiye kadar onlarca kez aynı kartla alışveriş yaptım ve kart benim adıma. Yani ortada bir güvenlik sistemi var ama bazen doğru çalışmıyor ve mağdur ediyor demek ki, amazonda o senin sorunun diyor bunu da görmüş olduk.
En mantıklısı sanal kart açıp, onu kaydetmek. Alışveriş sonrası kart limitini 0 yapıyorum alışverişe kapatıyorum.

Alışveriş yapacağımda limiti o tutara çıkartıp, alışverişe açıyorum. En mantıklısı bu bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,169,716
Mesajlar
10,543,096
Üyeler
185,792
Son üye
samuroski
Geri
Top