Bütçeyi yazmak için yazdım diyebilirim. Muhtemelen mevcut kulaklığı sattıktan sonra üstüne para ekleyip yeni bir şey alırım.
Ananda Unveiled benim gibi bir...
Elimde Fiio K7 dac+amp ve HIFIMAN Sundara kulaklığım var. Gayet memnunum ancak yükseltme yapmak istesem hangi kulaklığa geçiş yapmamı tavsiye ederdiniz...
https://forum.donanimarsivi.com/konu/hyperx-cloud-3-wireless-gelistirmeler-bolumu-yok.1081517/post-10849590
Yapamazsan alıntıladığım adımları adım adım uygula.