Üç büyüklere talimat gelmiş

bahtsizbedevi23

80+ Silver
Katılım
5 Mart 2022
Mesajlar
2,635
Reaksiyon skoru
1,466
Hepsi twitterdan amedsporun süperlige çıkışını tebrik etmiş. Big brotherda paylaşmış. Yine çözüm süreci ayağına futbola siyaset bulaştırıyolar önümüzdeki sezon çok kaoslu geçecek belli kulüpler ne kadar talimata uysada taraftarlar amedspora rahat vermez zaten kaostan besleniyo bunlar tam istedikleri ortama kavuşacaklar
 
"üç büyütülmüş"
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
böyle elemanlar olduktan sonra futbolu daha çok alet ederler böyle şeylere. adam hala sağa sola sallama peşinde.
Mesajlarından gördüğüm kadarıyla fanatik gs taraftarısın ve benim objektif yorumculuğuma gölge düşürmeye çalışıyorsun
 
Amedspor'un maçları Şeyh Sait Meydanı'nda yayınlansa, ülkede bu isimde bir yer olduğunu yeni öğrenmiş yığınla insan olacak. Öyle gaflet uykusu, öyle bir geç kalmışlık işte.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,926
Mesajlar
11,082,563
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top