Amacım tartışma yaratmak değil sadece fikir almak. Aykut Kocaman'ın Fenerbahçe kariyerine baktıgımızda bir şampiyonluk bir uefa yarı finali görüyoruz. Türkiye kupasını iki kere kazanmış. Sosyal medyada çok sıkı gezinen biriyim ve aykut kocaman yorumları görüyorum. Bu kadar kötü mü gerçekten? Bu kadar istenilmemesi normal mi? Sadece soruyorum.