Yaşadığınız En Büyük Fiyasko Neydi ?

şanslı

80+
Katılım
30 Mart 2024
Mesajlar
246
Reaksiyon skoru
90
hayatınızın önemli bir kesiminde ani kararlar ile kalkıştığınız ve başarısızlıkla geri oturduğunuz olayları anlatın. tamamen kendi seçimlerinizden kaynaklanan başkalarının müdahil olmadığı olaylar olmalı. 5 10 yıl sonra bunları okuyanlar daha fenası olamazdı diyerek özgüven kazanacak yani istemeden insanlara faydalı olacaksınız
 
Yani hayatta hep iyilikler yaşadık hiç kötü günler görmedik, bolluğun bereketin içine doğduk, elhamdülillah ailem her şeyde destekledi beni, dört tane üniversite bitirdim, küçükken hiç zorbalığa uğramadım, şımarık büyüdüm. Bu kadar.
 
Yaptığım en büyük fiyasko en büyük hata insanlara saygılı ve iyimser yaklaşma. Arı gibi bal yaparken bir sıkıntı yoktu bende mutluydum herkes mutluydu ama ayağım kaydığı an bal vermemeye başladığım an herkesin bana tavrı hal ve hareketleri değişti ayırt edici oldu beni gerçekten seven insanları ayırt ettim. Üstelik bu insanlar beni her gördüğü yerde aşağılayıcı bir şekilde bana akıl vermeye kalkıyor işin zevk veren noktası o sanırım. Annemin de hiç unutmadığım etkileyici bir sözü var "bir kere birşeyler başarmak için bir defa ezileceksin ama öyle bir ezileceksin ki herşeyden umudunu kaybedeceksin." şuanda o ezilme sürecini yaşıyorum tekrar toparlanır mıyım bilmiyorum.
 
hayatınızın önemli bir kesiminde ani kararlar ile kalkıştığınız ve başarısızlıkla geri oturduğunuz olayları anlatın. tamamen kendi seçimlerinizden kaynaklanan başkalarının müdahil olmadığı olaylar olmalı. 5 10 yıl sonra bunları okuyanlar daha fenası olamazdı diyerek özgüven kazanacak yani istemeden insanlara faydalı olacaksınız
12 yasında falandım tam emin değilim arkadaslarımla öğlen teneffüsünde herhalde konusuyoduk ya da bahcede bi şeyler yiyoduk benim o zamanlar sevdiğim bi kız vardı bütün arkadaslarım da biliyodu onu .Yanımdan gecerken hep sert davranırdım cool olmaya calısırdım o gün de sırf sert gorunmek ıcın arkadasıma kızar gıbı yapıp duvara bagırarak yumruk atmıstım kızın üstünde pek etkisi olmadı acıkcası 1.5 2 ay alcıyla gezmiştim ve elimin kırıldıgı yerde hala yamukluk var o zamanlar ne dusunerek yaptım bilmiyorum ama sımdı dusununce sacma sapan liseli ask dizilerine tas cıkarır bi hareket yapmısm
 
Hayal kurmak.
 
hayatınızın önemli bir kesiminde ani kararlar ile kalkıştığınız ve başarısızlıkla geri oturduğunuz olayları anlatın. tamamen kendi seçimlerinizden kaynaklanan başkalarının müdahil olmadığı olaylar olmalı. 5 10 yıl sonra bunları okuyanlar daha fenası olamazdı diyerek özgüven kazanacak yani istemeden insanlara faydalı olacaksınız
hocam instagramda reelslara çıkmak istiyor
 
Yani hayatta hep iyilikler yaşadık hiç kötü günler görmedik, bolluğun bereketin içine doğduk, elhamdülillah ailem her şeyde destekledi beni, dört tane üniversite bitirdim, küçükken hiç zorbalığa uğramadım, şımarık büyüdüm. Bu kadar.
Yani fiyasko değil piyango hayat diyorsun

Yaptığım en büyük fiyasko en büyük hata insanlara saygılı ve iyimser yaklaşma. Arı gibi bal yaparken bir sıkıntı yoktu bende mutluydum herkes mutluydu ama ayağım kaydığı an bal vermemeye başladığım an herkesin bana tavrı hal ve hareketleri değişti ayırt edici oldu beni gerçekten seven insanları ayırt ettim. Üstelik bu insanlar beni her gördüğü yerde aşağılayıcı bir şekilde bana akıl vermeye kalkıyor işin zevk veren noktası o sanırım. Annemin de hiç unutmadığım etkileyici bir sözü var "bir kere birşeyler başarmak için bir defa ezileceksin ama öyle bir ezileceksin ki herşeyden umudunu kaybedeceksin." şuanda o ezilme sürecini yaşıyorum tekrar toparlanır mıyım bilmiyorum.
annen doğru ama eksik wöylemiş bir şeyi başarmak için defalarca da ezilebiliyoruz

cevap verebilmem için yüzlerce felsefe kitabı okumam gerekir ama hayatın da anlamı bu değil mi ? ulaşılamayacak olanı istemek
Bu ülkenin insanı ile muhatap olmak benim için her gün ayrı bir fiyasko...
anime kızları yardımcın olsun
 
Bir arkadaş hariç mantıklı yorum yapan yok he.
 
niyetim belli tam da anlattığım gibi, insanlar doğası gereği kendinden düşük birini görünce özgüven kazanıyorlar ileride bize takılan çelmeye onlar da düşmemiş olurlar
doğru bende böyle düşünüyorum o yüzden umursadığım hicbir derdimi kimseye anlatmam. insan beyni karşısındaki birisinin kötü bise yaşadığını görünce otomatik olarak kendisini ondan yüksekte görüyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,962
Mesajlar
11,082,875
Üyeler
198,222
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top