Uzun Menzil Opel Frontera Alınır mı?

Domenico Tedesco

80+ Silver
Katılım
12 Ekim 2020
Mesajlar
4,525
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
2,637
Bütçe
1600000
Kampanya ile bu aya özel 400km menzil 1.600.000₺
Normalde ikinci el Ford Puma düşünüyorduk fakat hem sıfır hemde garantisi olması açıkçası ilgi çekiyor. Ayrıca yakıt daha uyguna geliyor. Yılda 10-12bin km yapıyoruz. Fazla gezen bir aile değiliz yılda 2 kez uzun yol yapıyoruz 400-600km kadar. Araç hakkında yazılımsal olarak şikayetler var ama önemli olan soruna kavuşup kavuşmadığı.
Ben sadece elektrikli motorun sessizliğini sevmiyorum ama zamanla alışırım diye düşünüyorum. Sizce sıfır frontera alınır mı?
 
Kampanya ile bu aya özel 400km menzil 1.600.000₺
Normalde ikinci el Ford Puma düşünüyorduk fakat hem sıfır hemde garantisi olması açıkçası ilgi çekiyor. Ayrıca yakıt daha uyguna geliyor. Yılda 10-12bin km yapıyoruz. Fazla gezen bir aile değiliz yılda 2 kez uzun yol yapıyoruz 400-600km kadar. Araç hakkında yazılımsal olarak şikayetler var ama önemli olan soruna kavuşup kavuşmadığı.
Ben sadece elektrikli motorun sessizliğini sevmiyorum ama zamanla alışırım diye düşünüyorum. Sizce sıfır frontera alınır mı?
Normalde elektriklileri çok severim ama bu araçla alakalı çok yolda kalma haberi gördüm. Stellantis grubundan ben almazdım. 2.elden 100 daha ekler megane e-tech /kona elektrik alırdım.
 
Normalde elektriklileri çok severim ama bu araçla alakalı çok yolda kalma haberi gördüm. Stellantis grubundan ben almazdım. 2.elden 100 daha ekler megane e-tech /kona elektrik alırdım.
Aslında sıfır alma düşüncemiz var. Yaris cross hybrid veya Puma hybrid bu fiyatlara düşer mi bilmiyorum. İkinci el olunca seçenekler daha çok artıyor evet ama sıfır sıfırdır düşüncesi kafa kurcalıyor.
 
Elektriklisi değilde hybrid mantıklı o araç 300 - 350km görür 400 zor.
 
Elektriklisi değilde hybrid mantıklı o araç 300 - 350km görür 400 zor.
hybrid stellantis alınmaz edcs6 denilen illet şanzımanı sıkıntılı motoru ile alınmayacağını düşünüyorum
 
hybrid stellantis alınmaz edcs6 denilen illet şanzımanı sıkıntılı motoru ile alınmayacağını düşünüyorum
Valla bende corsa var şuanlık sorun yaşayan görmedim corsa da başka kronik sorunlar var ama şanzımanda duymadım bakalım ileride neler olur göreceğiz.
 
Aslında sıfır alma düşüncemiz var. Yaris cross hybrid veya Puma hybrid bu fiyatlara düşer mi bilmiyorum. İkinci el olunca seçenekler daha çok artıyor evet ama sıfır sıfırdır düşüncesi kafa kurcalıyor.
Yani sıfır diye diretme bence. Ben 15bin de çok temiz araçlar gördüm. Dediğim gibi frontera o paranın aracı değil bence.
Ha 2.elde 1300'e bulursun mesela ona bir şey demem.
 
Merhabalar, konu başlığınız dikkatimi çekti.. Bu aracı yaklaşık 11 aydır kullanıyorum, neredeyse 1 yıl oldu.. Ben eşimin kullanması adına bu aracın hybrid GS paket donanımını aldım, evin ikinci aracıdır.. Arada ben de kullanıyorum... Gerçek kullanıcı deneyimi olarak bazı konularda bilgi vermek isterim... Öncelikle şunu söylemeliyim, buradaki bir çok genç kardeşimin, arkadaşın görüşlerine saygı duymakla birlikte bu aracın genel anlamda bu kadar yerin dibine batırılması açıkçası pek anlamlı gelmiyor bana... Ki bunu, aynı zamanda BYD Sealion 7 sahibi birisi olarak söylüyorum... Elbette ki zevkler ve tercihler, memnuniyetler-beklentiler görecedir. Fakat Opel Frontera gerçekten belirtildiği kadar kötü bir araç değildir.. Araca dair bir başka arkadaşın bu yönde bir arayışı olduğu için zamanında detaylıca yazmıştım, linkini aşağıya bırakıyorum, zamanınız varsa okuyabilirsiniz.. Orada yazılacaklara tek ekleyebileceğim şey ise bu tarz hybrid araçlarda kronik sorun olan; şehir içi trafiğinde elektrik motorunun kafasına göre takılmasıdır. Yani sizin sürücü olarak içten yanmalı ve elektrikli motor geçişlerinde bir tercih hakkınız olamıyor, bu da doğal olarak ufak da olsa tatsızlık yaşatabiliyor, örneklersem; park manevrası sırasında yüksek bir zemine çıkacağınız zaman araç birden elektrik moduna geçiyor fakat siz o sırada gaz tepkinizi psikolojik olarak benzinli motora göre ayarladığınızdan ister istemez birkaç saniyelik duraksama yaşıyorsunuz ve gaz tepkimesini elektrik moturuna göre ayağınızla dengeliyorsunuz... Zaten bıraktığım linkte diğer detay bilgiler yer alıyor... Bir de bu aracın model tercihinde size tavsiyem hybrid modeli olur. Zira ben bu aracı almadan önce elektrikli versiyonunu da hybrid versiyonunu da 2-3 gün boyunca test etme imkanı bulmuştum ve bunda karar kıldım. Kısacası elektrikli versiyonu eksilerini şöyle özet geçeyim: Eğimli ve rakımlı yollarda aracın çekişte zorlandığını size fazlasıyla hissettiriyor, hele ki 4 kişi ve bagaj tam yükteyken bu daha net hissediliyor, menzil ise muadillerine nazaran karma kullanımda maksimum 300 km yi zor buluyor, şehir içinde ise 350 ye ulaştığına şahit olmadım..(Elektrikli versiyonunu bacanak benden 1 ay önce tamamına krediyle kendi firması üzerinden almıştı ve ben de bu sayede uzun süreli kullanma imkanı buldum, bu yüzden net konuşabiliyorum...) Elektrikli versiyonun diğer bir eksisi hızlı şarzda verdiği destek cidden çok düşük, yani muadilleri 18-30 dk arasında %80 dolum yaparken Frontera elektrikli bu dolumu yaklaşık 45 dakikalarda tamamlıyor.. Genel anlamda hybrid de tam elektrikli versiyonu da yakıt tasarrufu adına uzun yolda size hiçbir katkı sunmuyor yani sadece adı var demek daha doğru... İlk etapta aklıma gelenleri yazmaya çalıştım, eğer sorularınız olursa cevaplarım, iyi geceler, iyi forumlar

 
Geri
Top