Arkadaki çıkarılabilir tuşlar metal mi? Öncelikle v2 olup olmadığına bakabilrisin.VADER 5 PRO gamepadım geldı nasıl test etmem gerek ne yapmalıyım daha yenı elıme aldım ılk yaptıgım ıslem dırek kutuyu acmak test anlamında vs ne yapmalıyım kontrolcunun uzerınde bılmedıgım cok fazla tus var tusları sorabılır mıyım
metal degıl gıbı duruyor nasıl anlayabılırım bırde ek tustan mı bahsedıyorsunuz uzerınde olandan mıArkadaki çıkarılabilir tuşlar metal mi? Öncelikle v2 olup olmadığına bakabilrisin.
Alttaki tuşlar kutudan mı çıktı? Extra tuşlar bende yoktu. V2 de onlar yanındamı geliyor herhalde? Bendeki v1 olduğu için bozuldumetal degıl gıbı duruyor nasıl anlayabılırım bırde ek tustan mı bahsedıyorsunuz uzerınde olandan mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
suradakı arka tuslar gıbı fotografı googledan aldım bu v1 mı oluyor
kutudan extra tuşlar cıktı ek takmak ıcın 2 tane ama metal olup olmadıgını anlayamadım ama saglam sert bır yapısı var wraıthden aldımAlttaki tuşlar kutudan mı çıktı? Extra tuşlar bende yoktu. V2 de onlar yanındamı geliyor herhalde? Bendeki v1 olduğu için bozuldu
wraithten aldıysan onlar v2 satıyor diye biliyorum. Kutuda üretim no ile ayırt edilebiliyordu ama hangi rakam hatırlamıyorum şuan
Attığın fotoğrafta masadaki tuşlar yoktu bende. Kolda şuan takılı olan alttaki 2 tane tuş ayrı olarak geliyodu. Demekki ilave yapmışlar. Onları takıp fotoğrafı atarmısın merak ettim nasıl duruyolar. Kısaltma aparatları galibakutudan extra tuşlar cıktı ek takmak ıcın 2 tane ama metal olup olmadıgını anlayamadım ama saglam sert bır yapısı var wraıthden aldım
sadece 2 tus var dıgerlerı ek tuslar kutuda yokAttığın fotoğrafta masadaki tuşlar yoktu bende. Kolda şuan takılı olan alttaki 2 tane tuş ayrı olarak geliyodu. Demekki ilave yapmışlar. Onları takıp fotoğrafı atarmısın merak ettim nasıl duruyolar. Kısaltma aparatları galiba
Tamam onları sordum işte, anlamamışsın hatlar karıştı herhaldesadece 2 tus var dıgerlerı ek tuslar kutuda yok
Googledan aldım dostum yazdım ya oraya gorselı dıyeTamam onları sordum işte, anlamamışsın hatlar karıştı herhaldekendin mi bastın 3d ile ?