Evet Beyler Sabah Sabah Kaç Tane Gol Yiyoruz ?

Abd Acımaz Paraguay'a 4 Attı Adamlarda Şimdi Bize 4 Çekerse Şaşırmam .
O maçta daha çok umutluyum ben. Abd kapanmaz. Çok açık alan bırakır arkada. Kerem Barış öyle maçta lazım bize.
Çok git-gel li maç olur o. Bol gollü
 
O maçta daha çok umutluyum ben. Abd kapanmaz. Çok açık alan bırakır arkada. Kerem Barış öyle maçta lazım bize.
Çok git-gel li maç olur o. Bol gollü
Çelişki Dolu Bir Yorum :)

Abd Oyuncuları > Avusturya Ve Paraguay Oyuncularının Toplamı Diyebiliriz Heralde Ve Sen Gidip Bu 2 Ülkeye Yenildin !
 
Ben Atarım Yerine Bu Adam Zamında Plaka Yazdırıyordu 6-1 Hatırlatırım :)
Bu sene hem lig hem sampiyonlar ligi hem dünya kupası playoff larda çok iyiydi. En formda oyunculardan biri hatta milli takımdaki.
Bir de kaleciler, oyuncular gibi olmuyor. Sürekli tek kale oynanan bir maç ve kaleci soğuyor maçta.
Ayrıca defansimiz ve onundekiler ( Ismail Yüksek iyi yine) çok kötü
 
Bu sene hem lig hem sampiyonlar ligi hem dünya kupası playoff larda çok iyiydi. En formda oyunculardan biri hatta milli takımdaki.
Bir de kaleciler, oyuncular gibi olmuyor. Sürekli tek kale oynanan bir maç ve kaleci soğuyor maçta.
Ayrıca defansimiz ve onundekiler ( Ismail Yüksek iyi yine) çok kötü
Valla Bu Durum Sonucu Değiştirmiyor Hocam .

İki Maçtır Aynı Hatalar Bu Kadarıda Fazla .
 
Can ve Denizi alıp, Yunus ve Kerem i alması lazım. Hatta ben olsam Arda yi da çıkarıp Barışı alırım
Sağa Barışı koyarım. Ardanin pozisyonunda Can ı oynatırım.
Can Uzun sun ve kenardan izliyorsun. İçinden şunu geçirmez misin " Ben Kerem den Yunus tan daha mı kötüyüm de oturuyorum " diye
Arda 2 maçtır yok. Ruh gibi
 
Can ve Denizi alıp, Yunus ve Kerem i alması lazım. Hatta ben olsam Arda yi da çıkarıp Barışı alırım
Sağa Barışı koyarım. Ardanin pozisyonunda Can ı oynatırım.
Can Uzun sun ve kenardan izliyorsun. İçinden şunu geçirmez misin " Ben Kerem den Yunus tan daha mı kötüyüm de oturuyorum " diye
Arda 2 maçtır yok. Ruh gibi
Duydu Seni :)

Bir O Çık Diğer O Girdi .

1781928848147.webp
 
Geri
Top