Evet Beyler Sabah Sabah Kaç Tane Gol Yiyoruz ?

Sağ Baştan Say Bu Daha 1 .

1781925225433.webp
 
Sürekli kenarlara top atıyoruz anlamıyorum kerem yine sahada yok taktik öncekiyle aynı, 1 haftada neyi değiştirdik biz şimdi?
 
Sürekli kenarlara top atıyoruz anlamıyorum kerem yine sahada yok taktik öncekiyle aynı, 1 haftada neyi değiştirdik biz şimdi?
Kim Ne Derse Desin Tarihin En Basit Grubundan Çıkamayan Bir Milli Takım Maçı Kazanmayı Hak Etmiyor .

Paraguay Çıksın Gruptan Hak Ediyor .

Daha Sonrasında Neşterler Vurulsun Yeter Artık .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

1 haftada neyi değiştirdik biz şimdi?
Eren Saçı Kesti , Merih Bıyığı Kesti Fıkra Bu Kadar :kizginpeepo:
 
-1 tane konsantre oyuncumuz yok.
- Adam tesbih dizer gibi calimlayarak ceza sahasına giriyor.
-Bizden daha konsantreler çünkü son maçlarını Avustralya gibi bir leş takıma karşı oynayıp kazanacaklarini biliyorlar.
-Mahalleden 11 adam toplasan daha hırslı oynar
-Var a dua edelim
Bu arada orta hakem son zamanlarda gördüğüm en disiplinli hakem. El salvadorlu sonuçta
 
-1 tane konsantre oyuncumuz yok.
- Adam tesbih dizer gibi calimlayarak ceza sahasına giriyor.
-Bizden daha konsantreler çünkü son maçlarını Avustralya gibi bir leş takıma karşı oynayıp kazanacaklarini biliyorlar.
-Mahalleden 11 adam toplasan daha hırslı oynar
-Var a dua edelim
Bu arada orta hakem son zamanlarda gördüğüm en disiplinli hakem. El salvadorlu sonuçta
Paraguay Yensin Hatta Farka Gitsin Öyle Böyle Rezil Olmayalım Dünyaya HAK EDİYORUZ .
 
Barış , Kerem , Yunus Gibi Çöp Oyuncuları İzlemekten Bıktım Valla Hocam .
Ben kahve delikanlısı ve Arap prensi takoz Merih i de görmek istemiyorum ya. Can Uzun gibi bir yetenek var ve oynatmıyor.
 
Sürekli İlk Gelen Şutu Kaleye Alan Bir Kovamız Var Normaldir .

T.D Desen San Marino Milli Takımındaki İşçi Kadar Bilgiye Sahip Bile Değil .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Abd Acımaz Paraguay'a 4 Attı Adamlarda Şimdi Bize 4 Çekerse Şaşırmam .
Ugurcan in şansına da gelen şutlar da silme giriyor kaleye. Tam köşeye. Çok zor top. Ben Uğurcan a laf etmem. O sutu vurduran adamlara laf ederim
 
Ugurcan in şansına da gelen şutlar da silme giriyor kaleye. Tam köşeye. Çok zor top. Ben Uğurcan a laf etmem. O sutu vurduran adamlara laf ederim
Ben Atarım Yerine Bu Adam Zamında Plaka Yazdırıyordu 6-1 Hatırlatırım :)

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top