Yazıklar Olsun ! Elveda Dünya Kupası

Türk Futbolu İzlemek Kamu Spotu Olmalı Bence Sağlığa Zararlı Sonuçta :D
Valla futbola bu kadar yatırım yapıp kendini bu kadar rezil eden başka ülke göremedim. Federasyonda ve takımda bazı kafalar kesilmeli orası kesin. Hesap verilmeli.
 
valla çok tadım kaçtı ya. Söyleyecek çok şeyim var haykıramıyorum. Ben ne güzel kavun kesecektim sabah serinliğinde maç izlerken yiyecektim. Daha kavun alamadan elendik:mad:
Kavun Mevsimi Geçti Artık :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valla futbola bu kadar yatırım yapıp kendini bu kadar rezil eden başka ülke göremedim. Federasyonda ve takımda bazı kafalar kesilmeli orası kesin. Hesap verilmeli.
Yeşil Burun Adaları Kadar Olamadık.
 
valla çok tadım kaçtı ya. Söyleyecek çok şeyim var haykıramıyorum. Ben ne güzel kavun kesecektim sabah serinliğinde maç izlerken yiyecektim. Daha kavun alamadan elendik:mad:
Tadı kaçmayan mı var ya. Bakma gırgır a vuruyorum. Altın çocuklarımız gol bile atamadı.Tez zamanda Milli Takımı ve ulke futbolunu şunlardan kurtulduğunu gormek dilegiyle
1000069190.webp
 
Tadı kaçmayan mı var ya. Bakma gırgır a vuruyorum. Altın çocuklarımız gol bile atamadı.Tez zamanda Milli Takımı ve ulke futbolunu şunlardan kurtulduğunu gormek dilegiyleAlıntıyı görüntüle
Teknik direktörden kurtarırsın ama zihniyetten kurtaramazsın. Tüm kurumları işgal edip içten içe çürütüyorlar. Kendilerinden olmayan kimseye iş vermiyorlar, kendilerinden olanda da iş yok.
 
Tadı kaçmayan mı var ya. Bakma gırgır a vuruyorum. Altın çocuklarımız gol bile atamadı.Tez zamanda Milli Takımı ve ulke futbolunu şunlardan kurtulduğunu gormek dilegiyleAlıntıyı görüntüle
a man in a white suit is dancing in front of a crowd
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teknik direktörden kurtarırsın ama zihniyetten kurtaramazsın. Tüm kurumları işgal edip içten içe çürütüyorlar. Kendilerinden olmayan kimseye iş vermiyorlar, kendilerinden olanda da iş yok.
Herşeyde Siyasi Bir Kol Aranıyor Artık Yapacak bir şey Yok .
 
Tadı kaçmayan mı var ya. Bakma gırgır a vuruyorum. Altın çocuklarımız gol bile atamadı.Tez zamanda Milli Takımı ve ulke futbolunu şunlardan kurtulduğunu gormek dilegiyleAlıntıyı görüntüle
Maçı winler oradan da arka mahallede yks'ye geç kalanları izlemeye giderim diyordum :kekw: Ağlayarak uyumaya gidecez belli oldu:peeposad2:
 
İlk dünya kupamdı :peeposad2: Ama bunlar için harbi değmez gibi.
Gram heyecanım yoktu inanır mısın ?
2002 Dünya Kupasında Senegel le oynadığımız maçı hatırlarım, o heyecanı. Öğretmenevinde çaycılık yapıyorum. Maç oynanıyor, öğretmenlerimden birisi "Sınavın nasıldı" diye sordu, bursluluk sınavı varmış, unutmuşum o derece :)
Başladım ağlamaya, ta ki İlhan Mansız ın Altın Gole kadar :) Tabi yarı finale çıkmışız, yemişim sınavını.
O zaman ki heyecanımın binde biri yoktu.
 
Türk Futbolu İzlemek Kamu Spotu Olmalı Bence Sağlığa Zararlı Sonuçta :D
barcelona izleyincede kütük nere brom diyorlar ben şimdi barcelona izlemek varken bunları nasil izleyeyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

YKS var diye bilerek yenilip halkı konvoya çıkarmayan milli takımımızı tebrik ederim düşünceli hareket
o sırada adana sokaklarında kurşunlanacak olan milli takım posterleri
 
Gram heyecanım yoktu inanır mısın ?
2002 Dünya Kupasında Senegel le oynadığımız maçı hatırlarım, o heyecanı. Öğretmenevinde çaycılık yapıyorum. Maç oynanıyor, öğretmenlerimden birisi "Sınavın nasıldı" diye sordu, bursluluk sınavı varmış, unutmuşum o derece :)
Başladım ağlamaya, ta ki İlhan Mansız ın Altın Gole kadar :) Tabi yarı finale çıkmışız, yemişim sınavını.
O zaman ki heyecanımın binde biri yoktu.
ilk maçtan kabak tadı verdiler zaten, felaket geliyorum dedi.....
 
Geri
Top