Amazon seni mağdur etmiyor asla, yorumlara baktım geç teslimat vs denmiş o konuda amazon napsın.Mağaza yorumları Amazondan kaynaklı kötü.
Normalde sorunsuz firma. Trendyolda vs yüzbinler alısveris yapiyor o markadan.
Gecen sene haziranda Amazondan baska markadan 1 pantolon almıştım bedeni olmadığı için iade ettim gecen hafta ücret iadesi gelmiş amazon depoda ürün kaybolmuş.
Teslim edilirkende bazen böyle sorunlar yaşanıyor
çok garip trendyoldan cok kez almıştım amazonda mı sıkıntı var acaba
mağazanın yorumları. vakit varken siparişinizi iptal edin. adamlar kimseye sipariş göndermiyor. boşuna paranız beklemede kalmasın strese girmeyin![]()
Hocam kaç kilosun ve boy kaç. 2xl vermişin de ben beden tutturamıyorum internetten aldıklarımda. 172 boy 97 kiloyum.TRENDYOLDAN ALMIŞTIM BU MARKANIN ÜRÜNLERİ GÜZEL AMAZONDANDA ÇEKTİK BAKALIM DANDİK VS DE DEGİL HARBİ KALİTE
Alıntıyı görüntüle