520k'ya Focus 2 Alınır mı?

bahtsizbedevi23

80+ Silver
Katılım
5 Mart 2022
Mesajlar
2,603
Reaksiyon skoru
1,444
Ford focus 2 2007 model ghia

Fiyat: 523.000
Motor: 1.6tdci
Km: 253.000
Manuel
Tavan hariç komple boyalı temizlik amaçlı yazılmış
Bagaj kapağı değişen.
Tavanda güneş yanığı varmış.
Çalışmayan fonksiyonu yok hepsi çalışıyormuş.

Araç yaşadığım şehirde olduğu için ilgi odağımda aradığım bir araba. Arabadan anlayan birini götürmeye değer mi?

Satıcının açıklaması :
Periyodik bakımları yeni yapılmıştır.
Periyodik bakımları yapılırken komple alt takımda yapılmıştır.
Tavan haric etek altı temizlik boyası vardır .

Kısacası motor mekanik 10/10. Alıcısını uzun yıllar üzmez. Çekişi gidişi çok iyidir.

Lastiklerin durumu gayet güzeldir.(%80)

Aracım aile aracı olup çalışmayan hiçbir özelliği yoktur.her şey aktif çalışmakta.

Yaşı ve renginden dolayı tavanda ve bagaj kapağının üzerinde güneş yanığı mevcuttur

Usulünce araç başında pazarlık olur.
 
hyundai accent era veya accent bluelara bakmanı öneririm
 
2007 bir focus 2'ye o paralar gereksiz. Temiz bir egea da zor 500 - 550 civarına ama linea bakabilirsin. 2014+ üstü olur. Makyajlı + yeni göğüslü bir şey bulabilirsin. Bir tanıdığım 16 model 200 binde lineayı 500'e aldı. Yokuş kalkış falan var.

Kısacası, ford focus diye o araba alınmaz o paralara.
 
2007 bir focus 2'ye o paralar gereksiz. Temiz bir egea da zor 500 - 550 civarına ama linea bakabilirsin. 2014+ üstü olur. Makyajlı + yeni göğüslü bir şey bulabilirsin. Bir tanıdığım 16 model 200 binde lineayı 500'e aldı. Yokuş kalkış falan var.

Kısacası, ford focus diye o araba alınmaz o paralara.
cok temız olmasa bıle muhtemelen o forddan daha temizi bulunabılır tahmınımce :)
 
Ford focus 2 2007 model ghia

Fiyat: 523.000
Motor: 1.6tdci
Km: 253.000
Manuel
Tavan hariç komple boyalı temizlik amaçlı yazılmış
Bagaj kapağı değişen.
Tavanda güneş yanığı varmış.
Çalışmayan fonksiyonu yok hepsi çalışıyormuş.

Araç yaşadığım şehirde olduğu için ilgi odağımda aradığım bir araba. Arabadan anlayan birini götürmeye değer mi?

Satıcının açıklaması :
Periyodik bakımları yeni yapılmıştır.
Periyodik bakımları yapılırken komple alt takımda yapılmıştır.
Tavan haric etek altı temizlik boyası vardır .

Kısacası motor mekanik 10/10. Alıcısını uzun yıllar üzmez. Çekişi gidişi çok iyidir.

Lastiklerin durumu gayet güzeldir.(%80)

Aracım aile aracı olup çalışmayan hiçbir özelliği yoktur.her şey aktif çalışmakta.

Yaşı ve renginden dolayı tavanda ve bagaj kapağının üzerinde güneş yanığı mevcuttur

Usulünce araç başında pazarlık olur.
eger sedan mecbur degilde connect 1.8 90 lıklara bakın
 
Pek Focus 2 meraklısı değilimdir, dolayısıyla piyasasını da çok bilmiyorum ancak biraz pahalı değil mi?

Aşağıdaki araç da tavan hariç komple boyalı ancak 100K daha ucuz ve otomatik vites(Şanzıman hakkında bilgim yok). İlan bilgilerinde bir yanlış veya eksik yoksa çok daha iyi bir fırsat bence.

Herkes pahalı diyor beni tavlayan tek noktası aynı şehirde ve yasina göre bir tık düşük kmde olması. Önce bir ön degerlendirme alayim dedim pek mantıklı bir araç değilmiş fiyatına göre
 
2007 modele 525K para istiyorlarmış hemde 250K KM

1782155097368.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2007 modele 525K para istiyorlarmış hemde 250K KM

1782155097368.webp
Onun Yerine Git Şunu Al Aslanlar Gibi

1782155209582.webp
 
Herkes pahalı diyor beni tavlayan tek noktası aynı şehirde ve yasina göre bir tık düşük kmde olması. Önce bir ön degerlendirme alayim dedim pek mantıklı bir araç değilmiş fiyatına göre
Güzel bir araç ancak bu haliyle 520K etmemeli. Diğer arkadaşların da dediği gibi biraz daha zorlasan bütçenin azcık üzerinde biraz kilometreli-boyalı-değişenli Egea bile bulunabilir. Aşağıdaki ilanı göz ucuyla seçtim. Belki daha ucuz fiyata benzer ilanlar olabilir. En basitinden Focus 2 Ghia'daki gibi elektrikli koltuk yok ancak aradaki 11 seneyi göz ardı etmemek lazım.

 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,771
Mesajlar
11,070,496
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top