❌İndirim Bitti! 13.749₺—Samsung Odyssey G6 G60f Ls27fg602euxuf 27" Ips Qhd350 Hz

monitör nvidia ayarlarından 10 bit yapılıyor, ancak ne kadar doğru renkler veriyor bilmiyorum.
hdmi 2.1 olduğu için yapabilirsin ama panel 8 bit olarak belirtilmiş o yüzden değişmez muhtemelen
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

crazy boy ciddi ciddi lg nin gerçek 10 bit olduğunu sanıyor...
2k 300 hz olan lg nin paneli 1.07m renk olarak belirtilmiş yani 10 bit alıyor, native 10 bit degil tabi frc, ama bunu bilen birisine belirtmeye zaten gerek yoktur, oled değil sonuçta, hdmi 2.1 de var
 
2k 300 hz olan lg nin paneli 1.07m renk olarak belirtilmiş yani 10 bit alıyor, native 10 bit degil tabi frc
Kağıt üstünde 2B FRC ile işte insanları kandırıyorlar, Native 10Bit olmadıkça farketmiyor. Benim Pc lerin 10Bit FRC ile olanları zahmet edip Nvidia dan 10Bit e almıyorum bile.
 
Kağıt üstünde 2B FRC ile işte insanları kandırıyorlar, Native 10Bit olmadıkça farketmiyor. Benim Pc lerin 10Bit FRC ile olanları zahmet edip Nvidia dan 10Bit e almıyorum bile.
o zaman hata yapıyosun, 1 hafta denetim masası yüzünden 8 bit kullandım midem bulandı renklerden, soluk soluk, bi süre 10 bit kullan zaten geri dönünce 8 bitin çöp olduğunu anlarsın, hele ki bu monitörde ne dci p3 var ne bişey, srgb yi kaktırıp vermişler 350 hz, fiyat uçuk
 
o zaman hata yapıyosun, 1 hafta denetim masası yüzünden 8 bit kullandım midem bulandı renklerden, soluk soluk, bi süre 10 bit kullan zaten geri dönünce 8 bitin çöp olduğunu anlarsın, hele ki bu monitörde ne dci p3 var ne bişey, srgb yi kaktırıp vermişler 350 hz, fiyat uçuk
Kendim 10Bit Native kullanıyorum zaten, müşteri pc lerinde Alienware AW2724HF`lerde bir fark görememiştim yarın yine denerim, hazır denk gelmişken fikrini alayım bugün aşağıdaki monitörü aldım nasıldır?
Bu bütçede başka önerin var mı, iyi midir?
1000209976.webp
 
Son düzenleme:
Peki 10k - 15k araliginda alinacak bir monitor mudur? Bundan iyisi var midir?


 
Son düzenleme:

Kamu indirimi ile 13.000 TL’ye Samsung G65B alabiliyorum. 42XNE ile arasinda panel farki haricinde cok fark yok ise aradaki farka vermeye gerek yok dersen de aoc modeli de alabilirim.
 
Kamu indirimi ile 13.000 TL’ye Samsung G65B alabiliyorum. 42XNE ile arasinda panel farki haricinde cok fark yok ise aradaki farka vermeye gerek yok dersen de aoc modeli de alabilirim.
kamu indirimi nasıl oluyor 657 yim ben olur mu bize de
 
kamu indirimi nasıl oluyor 657 yim ben olur mu bize de
Şirketinizin anlaşmalı kurumlar listesine bakınız. Var ise çıkar. Her şirket farklılık gösteriyor. Sendikaniz var ise sendikanın anlaşmalı kurumlara da bakınız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kamu indirimi nasıl oluyor 657 yim ben olur mu bize de
Diğer bir konuda eğitim indirimi var. Okuyan çocuk var ise o da aşağı yukarı 14.000 küsür TL oluyor.
 
Kamu indirimi ile 13.000 TL’ye Samsung G65B alabiliyorum. 42XNE ile arasinda panel farki haricinde cok fark yok ise aradaki farka vermeye gerek yok dersen de aoc modeli de alabilirim.

Samsung modelinde 1000r kavis eğrisi istiyor musun ilk buna karar vermelisin, onun dışında kendi standını kullanacaksan masada öne doğru daha fazla geliyor hayli yer kaplıyor.

Aoc q27g42xne kalitesiz standı ama az yer kaplıyor lakin iki standı mukayesede bundaki daha kolay sallanıyor.

2020 yılında Samsung c27g75t kullandım s27bg65 modelinin öncülü bunlarda kullanılan paneller daha hızlı. Bunun dışında daha yüksek parlaklığa çıkabiliyor.

Aoc q27g42xne ise daha yüksek kontrasta ulaşıyor kavis yok düz ekran. Kıyas yaptığında bunda kullanılan panelin tepki süreleri samsung modellere göre daha yavaş.
 
Samsung modelinde 1000r kavis eğrisi istiyor musun ilk buna karar vermelisin, onun dışında kendi standını kullanacaksan masada öne doğru daha fazla geliyor hayli yer kaplıyor.

Aoc q27g42xne kalitesiz standı ama az yer kaplıyor lakin iki standı mukayesede bundaki daha kolay sallanıyor.

2020 yılında Samsung c27g75t kullandım s27bg65 modelinin öncülü bunlarda kullanılan paneller daha hızlı. Bunun dışında daha yüksek parlaklığa çıkabiliyor.

Aoc q27g42xne daha yüksek kontrasta ulaşıyor kavis yok düz ekran. Kıyas yaptığında kullanılan panelin tepki süreleri samsung modellere göre daha yavaş.
Samsung mağazasından gidip baktım. Gayet hoşuma gitti. Büyüledi beni neredeyse. Zaten çoğunlukla hikayeli, simulasyon, strateji ve wow oynuyorum. Ayrıca tv'de almaya gerek yok. Başlarda standlı kullanacağım sonrasında kol alırım artık. g65b fiyatlarına yakında asus modellerine de baktım ama çıplak göremediğim için bir şey diyemiyorum.
 
Samsung mağazasından gidip baktım. Gayet hoşuma gitti. Büyüledi beni neredeyse. Zaten çoğunlukla hikayeli, simulasyon, strateji ve wow oynuyorum. Ayrıca tv'de almaya gerek yok. Başlarda standlı kullanacağım sonrasında kol alırım artık. g65b fiyatlarına yakında asus modellerine de baktım ama çıplak göremediğim için bir şey diyemiyorum.

Asus xg27wcms fiyatını hak etmiyor, xg27wcs diyorsan artık pek tercih edilesi değil.
 
Odyssey G4 ten buna geçmek mantıklı olur mu? Şu anda 4070li laptop var 2K da yetersiz olur diye 1080p monitör almıştım ama bir kaç ay içinde 5070li kasa veya 5070ti lı laptop alma planım var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top