🔥İndirim Stanley 2.3 L Termos 2.000 TL ( Kod ile)

1.9luk bende çok var. Amazon depoya düşüyor 1260a oradan temiz denk getirebilirsin.

Bunun da deseni çok hoşuma gidiyordu. Fiyatı 2400 felandı. Diğer kod ile de bunu aldım:
Alıntıyı görüntüle
O depoya düşen yeşil renkli olanı görüyorum sürekli. Aklıma şey geliyor. Sanki birkaç tane var bundan.Sürekli dönüyor Her alan iade ediyor :)
Adam pikniğe gidiyor, kullanıyor iade ediyor nasıl senaryo ama :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Stokları anında çektikleri yetmiyor gibi botlar şimdide kuponlarımı çekiyor
Ya sorma. Taktım şunu kafaya. şimdi vericem 1900 alıcam sonra pişman olacam
 
O depoya düşen yeşil renkli olanı görüyorum sürekli. Aklıma şey geliyor. Sanki birkaç tane var bundan.Sürekli dönüyor Her alan iade ediyor :)
Adam pikniğe gidiyor, kullanıyor iade ediyor nasıl senaryo ama :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ya sorma. Taktım şunu kafaya. şimdi vericem 1900 alıcam sonra pişman olacam
Hayır çok satıldığı için kargoda çok hasar olup iade olanlar oluyor. Ben 1 günde 4 tane denk getirdiğim oldu. 1 tanesini kendime ayırdım diğerlerini iade ettim. Altları çok yamuktu çünkü. Sonra onlar yine satışa sunuluyor bu sefer başkası alıyor. Kullanırım bu şekil derse onda kalıyor yoksa oda iade ediyor :D. Bu arada mavi de düşüyor siyah da. Ben bilgisayarın yanında soğuk suyum olsun diye surahi niyetine kullanıyorum 1 tanesini .Siyah olanın boyası çok hoşuma gitti. Kasanın yanına yakışıyor :))

1782225758079.webp


Mesela yukardaki 4lüden siyah olan 1,4L boyutu tam bilgisayar yanında kullanmalıktı fakat onuda iade ettim. Hasarlıydı.

1782225966149.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

TRENDY300 kodu aktifmiş. Deneyin.
 
Son düzenleme:
Hayır çok satıldığı için kargoda çok hasar olup iade olanlar oluyor. Ben 1 günde 4 tane denk getirdiğim oldu. 1 tanesini kendime ayırdım diğerlerini iade ettim. Altları çok yamuktu çünkü. Sonra onlar yine satışa sunuluyor bu sefer başkası alıyor. Kullanırım bu şekil derse onda kalıyor yoksa oda iade ediyor :D. Bu arada mavi de düşüyor siyah da. Ben bilgisayarın yanında soğuk suyum olsun diye surahi niyetine kullanıyorum 1 tanesini .Siyah olanın boyası çok hoşuma gitti. Kasanın yanına yakışıyor :))

Alıntıyı görüntüle

Mesela yukardaki 4lüden siyah olan 1,4L boyutu tam bilgisayar yanında kullanmalıktı fakat onuda iade ettim. Hasarlıydı.

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

TRENDY300 kodu aktifmiş. Deneyin.
Kaçırdım ya. PC yi temizliyordum
 
Hayır çok satıldığı için kargoda çok hasar olup iade olanlar oluyor. Ben 1 günde 4 tane denk getirdiğim oldu. 1 tanesini kendime ayırdım diğerlerini iade ettim. Altları çok yamuktu çünkü. Sonra onlar yine satışa sunuluyor bu sefer başkası alıyor. Kullanırım bu şekil derse onda kalıyor yoksa oda iade ediyor :D. Bu arada mavi de düşüyor siyah da. Ben bilgisayarın yanında soğuk suyum olsun diye surahi niyetine kullanıyorum 1 tanesini .Siyah olanın boyası çok hoşuma gitti. Kasanın yanına yakışıyor :))

Alıntıyı görüntüle

Mesela yukardaki 4lüden siyah olan 1,4L boyutu tam bilgisayar yanında kullanmalıktı fakat onuda iade ettim. Hasarlıydı.

Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

TRENDY300 kodu aktifmiş. Deneyin.
bu amazonun ambalaj atığı azaltıyoruz ayağına hiç ettiği ürünler daha çok israfa yol açıyor valla
 
aynen hocam bunun 1.9L lik olanını aldım iki yerden ezik geldi. bildiğin poşete koyup göndermişler.
Aynen. Ben 0.35 lik bardağını almıştım, aynı geldi. Mh aradım bu ne böyle itimasyon alırken bile kutuya koyuyorlar dedim, haklısınız bana da böyle geldi dedi 😀
 
aynen hocam bunun 1.9L lik olanını aldım iki yerden ezik geldi. bildiğin poşete koyup göndermişler.
Kafalarına göre gönderiyorlar. Benim bazı termoslar kağıt poşette geldi, bazıları orta boy kutuda 1 tanesi de termostan 2 kat büyük kutuda geldi. Genelde depo ürünleri ikinci el olduğundan umursamıyorlar. Bugün 2 tane sıfır aldım bakalım onlar nasıl gelecek.
 
Kafalarına göre gönderiyorlar. Benim bazı termoslar kağıt poşette geldi, bazıları orta boy kutuda 1 tanesi de termostan 2 kat büyük kutuda geldi. Genelde depo ürünleri ikinci el olduğundan umursamıyorlar. Bugün 2 tane sıfır aldım bakalım onlar nasıl gelecek.
dün saatlik kampanya vardı bende şunun sıfırını 1.3k ya aldım


umarım bunu poşete koyup göndermezler
 
Geri
Top