Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

Özel seri olması dışında bir cacığı yok ki hocam. Ocypus L36 iyi bundan sanırım. Ben ona göre baz alıyorum artık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2.100-2.200 bandına inilirse alınır. Alıp sadece fanlarını sökerim, beyaz fan lazım. Fanların tanesi 700'e gelir. İçinden macun da çıkıyor. Tertemiz. AIO yedekte durur.
Bana direkt soğutucu olarak lazım. Önerir misiniz böyle bir model? Yoksa yaklaşık 2 katını ödeyerek arctic Freezer mı almak lazım
 
Hangisi hocam, segotep mi? Aşırı bir bilgim yok ama kötü bir AIO değil. Beyaz seviyorsanız Ocypus L36 var sinerji'de 2.699'a. Onu alın geçin, taş gibi AIO.


Bakalım neler olacak.
 
Hangisi hocam, segotep mi? Aşırı bir bilgim yok ama kötü bir AIO değil. Beyaz seviyorsanız Ocypus L36 var sinerji'de 2.699'a. Onu alın geçin, taş gibi AIO.


Bakalım neler olacak.
bu ram alınmaz, çok düşmüyor fiyatı 10 bine düşse alınır da 10500 veya 11 bin oluyordu yanlış hatırlamıyorsam
 
Hangisi hocam, segotep mi? Aşırı bir bilgim yok ama kötü bir AIO değil. Beyaz seviyorsanız Ocypus L36 var sinerji'de 2.699'a. Onu alın geçin, taş gibi AIO.


Bakalım neler olacak.
Evet hocam. O soğutucuyu 1.600den satılırken gördüm. Kaçırıp, 2 katı fiyatı görünce almak istemedim. Ama performansı iyiyse siyah, beyaz fark etmeden alabilirim.

Thor ram için ne düşünüyorsunuz? 11k altına alınır mı, venom almayı düşünüyordum.
 
Evet hocam. O soğutucuyu 1.600den satılırken gördüm. Kaçırıp, 2 katı fiyatı görünce almak istemedim. Ama performansı iyiyse siyah, beyaz fark etmeden alabilirim.

Thor ram için ne düşünüyorsunuz? 11k altına alınır mı, venom almayı düşünüyordum.
1.600'e ne ara düştü o yahu, üzdü. Bilsem alırdım 2 tane fan parasına. Çılgınlık yapıp 9 yaparlarsa alınır bence. Expo da var.
 
Yok hocam gelmedi her hafta bakıyorum. Tüm lian li kasalarını soktular onu sokmadılar.
1000131769.webp
 
1.600'e ne ara düştü o yahu, üzdü. Bilsem alırdım 2 tane fan parasına. Çılgınlık yapıp 9 yaparlarsa alınır bence. Expo da var.
Birkaç hafta önceydi. Pc toplamaya karar verdiğim anda görmüştüm. Bu kadar övüldüğünü bilsem birkaç tane atardım kenara 😂
Bakalım, birkaç güzel parça bulursam iyidir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,211
Mesajlar
11,085,344
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top