Evet hocam.type c versiyonu dimi hocam
Evet hocam.type c versiyonu dimi hocam
Yogunluk yoksa %90 gelir kod falanda gireydin kargo ücreti aldı mıÇektim ankaradan bursaya yarına gelir mi acaba ürün
Ne kadar harcamak istiyorsun ona göre değişir 500 daha verirsen cadenza 2.Ne önerirsin bütçe sorunum yok maksat ilk deneme yapmak
Cadenza 2 o halde.2k-3k diyelim
simgot jak lısı var da ayarını yapamadımdsp versiyonunu var bende, Çok güzel bence. Silikonlu genel olarak sevmediğim için pek kullanmıyorum Ama performans olarak aşırı memnun kaldım hem müzik hem fps bakımından.
Ses kartı kullanmadığım için bilmiyorum : )simgot jak lısı var da ayarını yapamadımvarsa atsana reis
Funk dinliyorum şuan dark trap rock metal hiphop vs vs TR değil hiçbirinasıl müzikler dinliyorsun ? ne aradığını bilmeden alırsan bu ıem işinde elinde 10 tane farklı ıem olur hiçbiri de hoşuna gitmezparayla da alakası yok 20k'lık da olsa sana uymuyorsa kulağına bile takmıyorsun
Şu anlık başlangıç için sense pro aldım bu gün yada pazartesi elime ulaşacaknasıl müzikler dinliyorsun ? ne aradığını bilmeden alırsan bu ıem işinde elinde 10 tane farklı ıem olur hiçbiri de hoşuna gitmezparayla da alakası yok 20k'lık da olsa sana uymuyorsa kulağına bile takmıyorsun