Cheazy
80+ Silver
- Katılım
- 28 Aralık 2024
- Mesajlar
- 2,179
- Reaksiyon skoru
- 785
Su an pompacilik yapiyorum maasim 40 bin tl 2. ayim doldu. 3 vardiya gidiyom 8-4 4-12 12-8 her gun yoruluyom , haftada 1 gun random izin, 1 bucuk ayda bi eskiden yeniye 3 gun iznim var. Yks ye girdim, aciktan gelirse 2 yillik bolum okuyacagim, hem askerlik uzasin hemde diplomam olsun diye.
Gelmezse de aciktan bi uni daha da geciktirmeden askerligimi aradan cikarmak istiyorum. Askerlige ya da uniye gidene kadarda biriktirdigim parayla eski bi araba almak istiyorum.
Pompacilikta maas 40
Yemek yok
yol 10 dakka yurume
is 8 saat
mola yok
vardiya 3 vardiya
zaman gecirmelik is
acik cikmiyor bende fazla ama bu ay 200₺ acigim cikti cebimden koydum, kasa acigi cikarsa sana giriyo
Tershanede maas gunlum yomyeden hesaplaniyor 1700₺ pazarlari gitmezsen 43.2 gidersen 51
yemek var
is 10 saat 8-5 tek vardiya mesai olursa 2 saat 8-7 2.500₺ ( saatligin 400₺ mesai demek ayda guzel para yapiyo su aralar cok mesai var deniliyor)
elimde meslegim olur
mola da var
serviste var
acik kacik derdin yok isini yap parani al
isimi seviyor muyum seviyorum ama vardiya hayatimi karartiyor, herkes sabah calisirken 4-12 gitmek vs, onu gectim bu tershane olayi kafama cok girdi, arkadasim calisiyor babamin sirketi diyo gel aldirayim seni diyo, bi arkadas daha var sen gelirsen vende gelirim diyo, maasi alir orayla anlasir izin gunumde evraklari tamamlar giderim, askere gidene kadar, aciktan gelirse o sure zarfinda zaten calisirim, sizlerin tavsilereri nelerdir? Orada yorulcam evet ama is basit diyor, servis yurume isi biraz can alici kismi isin ama burda da giris cikista yuruyorum ac calistigim gunler oluyor gunde yogun olmadigi zaman 10-15 bin adim yogunlukta 20 binleri devirdigim gunler oluyor. Sizin dusunceleriniz nelerdir?
Gelmezse de aciktan bi uni daha da geciktirmeden askerligimi aradan cikarmak istiyorum. Askerlige ya da uniye gidene kadarda biriktirdigim parayla eski bi araba almak istiyorum.
Pompacilikta maas 40
Yemek yok
yol 10 dakka yurume
is 8 saat
mola yok
vardiya 3 vardiya
zaman gecirmelik is
acik cikmiyor bende fazla ama bu ay 200₺ acigim cikti cebimden koydum, kasa acigi cikarsa sana giriyo
Tershanede maas gunlum yomyeden hesaplaniyor 1700₺ pazarlari gitmezsen 43.2 gidersen 51
yemek var
is 10 saat 8-5 tek vardiya mesai olursa 2 saat 8-7 2.500₺ ( saatligin 400₺ mesai demek ayda guzel para yapiyo su aralar cok mesai var deniliyor)
elimde meslegim olur
mola da var
serviste var
acik kacik derdin yok isini yap parani al
isimi seviyor muyum seviyorum ama vardiya hayatimi karartiyor, herkes sabah calisirken 4-12 gitmek vs, onu gectim bu tershane olayi kafama cok girdi, arkadasim calisiyor babamin sirketi diyo gel aldirayim seni diyo, bi arkadas daha var sen gelirsen vende gelirim diyo, maasi alir orayla anlasir izin gunumde evraklari tamamlar giderim, askere gidene kadar, aciktan gelirse o sure zarfinda zaten calisirim, sizlerin tavsilereri nelerdir? Orada yorulcam evet ama is basit diyor, servis yurume isi biraz can alici kismi isin ama burda da giris cikista yuruyorum ac calistigim gunler oluyor gunde yogun olmadigi zaman 10-15 bin adim yogunlukta 20 binleri devirdigim gunler oluyor. Sizin dusunceleriniz nelerdir?