Mosvinte
80+
- Katılım
- 1 Nisan 2020
- Mesajlar
- 50
- Reaksiyon skoru
- 22
Yakın zamanda mouse alacağım inşallah. Fakat bir türlü karar veremedim.
Bana eksi olarak bir tek fazladan tuş olmaması oldu. Bu fiyata Rival 105, G102 ve Rampage Shine bulabildim. Ama ellerim orta boyutta. Bu mouse bana sorun çıkartır mı, marka olduğu için mi pahalı?
Bana eksi olarak bir tek fazladan tuş olmaması oldu. Bu fiyata Rival 105, G102 ve Rampage Shine bulabildim. Ama ellerim orta boyutta. Bu mouse bana sorun çıkartır mı, marka olduğu için mi pahalı?