- Katılım
- 7 Nisan 2020
- Mesajlar
- 14,205
- En İyi Cevap
- 28
- Reaksiyon skoru
- 12,074
Selam arkadaşlar. Çoğu kişi görmüştür teknobiyotikten sistem alıp paylaşmıştım. Teknobiyotik videoyu beğenmiş bize mail at videoyu dediler attım. Sonra öyle kalmıştı. Herhalde göstermelik yorum olsun diye attilar unuttular gitti sandiydim. Taa ki işten gelip yatağa bir uzanayim dedim kargo mesajı gelene kadar. Gerçektende bişe göndermişler. İnşallah kulaklıktir , kulaklığım yok. 






Söz konusu video;
Şimdi gelen sms?;
Hediye videosu;
Söz konusu video;
Şimdi gelen sms?;
Hediye videosu;
Son düzenleme: