Philips Spk8614 tuş sorunu.

Bu modelin yok, Türkiye'de sadece Kumara modelinin var ama o da numpadsiz.
O zaman bu bütçede en azından benim için pek bir seçenek kalmıyor. :(
SPK8614 marka basılmış bir klavye ancak sorun yaşayan kişi sayısı çok az.
Çevremde de uzun süredir kullanan kişiler var ve oldukça memnunlar.
Ben de arkadaşımda deneme fırsatı bulmuştum ve oldukça güzel bir klavye olduğunu düşünüyorum.
Tuş hissiyatı çok güzel ve yay sesi yok denecek kadar az. Dikkatli dinlenmediği sürece duyulmaz.
 
O zaman bu bütçede en azından benim için pek bir seçenek kalmıyor. :(
SPK8614 marka basılmış bir klavye ancak sorun yaşayan kişi sayısı çok az.
Çevremde de uzun süredir kullanan kişiler var ve oldukça memnunlar.
Ben de arkadaşımda deneme fırsatı bulmuştum ve oldukça güzel bir klavye olduğunu düşünüyorum.
Tuş hissiyatı çok güzel ve yay sesi yok denecek kadar az. Dikkatli dinlenmediği sürece duyulmaz.
Bi bana denk geldi o zaman öyle mi yani?
Tuş ışığı sönme durumuda olabiliyormuş ayrıca bu modelde.Hiç bir sıvı teması olmadan bu durumlar gerçekten can sıkıcı.
Umarım yenisini verirler ürünün.
 
Bi bana denk geldi o zaman öyle mi yani?
Tuş ışığı sönme durumuda olabiliyormuş ayrıca bu modelde.Hiç bir sıvı teması olmadan bu durumlar gerçekten can sıkıcı
Teknoloji şans işidir, bu tür şeyler olabilir.
Dediğim gibi Segment Destek'in iyi bir servisi var, sıkıntı çıkartacaklarını sanmıyorum.
Sitesine girip Destek bölümünden iletişim kurabilirsin. Oradan nasıl kargolaman gerektiğini anlatıyorlar.
 
Bi bana denk geldi o zaman öyle mi yani?
Tuş ışığı sönme durumuda olabiliyormuş ayrıca bu modelde.Hiç bir sıvı teması olmadan bu durumlar gerçekten can sıkıcı.
Umarım yenisini verirler ürünün.
Aynı ürünün Rampage adı altında satılanında da ışık sönme sorunu yaşayanı görmüştüm. Umarım sıfırıyla değiştirirler.
 
Garantiye yollamak tek seçenek. Dünyanın en ünlü markalarının 1000'lerce TL'lik ürünlerinde bile sorun çıkabiliyor.
Philips'in garantisi güzeldir, tahminimce seni yarı yolda bırakmazlar. Ya yeni bir switch takarlar ya da birebir değişim yaparlar.
philipsin garantisinin güzel olduğunu duyunca kahkaha attım kanka :D
 
Teknoloji şans işidir, bu tür şeyler olabilir.
Dediğim gibi Segment Destek'in iyi bir servisi var, sıkıntı çıkartacaklarını sanmıyorum.
Sitesine girip Destek bölümünden iletişim kurabilirsin. Oradan nasıl kargolaman gerektiğini anlatıyorlar.
Destek bölümünden nereye girilecek acaba?
Ayrıca zaten telefon numaraları var.O numara üzerinden de bilgi veriyorlar.Daha önce konuşmuştum.
Ama dediğiniz yeri bulamadım sanırım.
 
Destek bölümünden nereye girilecek acaba?
Ayrıca zaten telefon numaraları var.O numara üzerinden de bilgi veriyorlar.Daha önce konuşmuştum.
Ama dediğiniz yeri bulamadım sanırım.
Emir Aydın.png
 
Nedenini belirtseydin güzel olurdu. :)
garantiye 3 ürün yolladık 2 si televizyon olarak ölü piksel tarzı şeyler vardı ekranda biri smart tv idi ve internete bağlanmıyordu hiçbir şekilde ama açtığımız andan beri öyleydi. ikisini de kullanıcı hatası diye yolladılar. bir de kulaklık vardı kulak içi o 6 ay sonra bozuldu titiz kullanmama rağmen ona da aynı muameleyi yaptılar. televiztonlardan biri için 3 kez üst üste garantiye yolladık inatla artık onlar da sıkıldı sanırım panel değişimi yapıp yollamışlardı :D
 
Destek bölümüne girdim fakat dediğiniz yeri tam anlayamadım.
Ayrıca bu klavye garanti sürecindeyken eski yaklaşık 10-12 senelik usb casper klavyeyi takıp kullansam bir sorun olur mu?
Oradan destek oluşturacaksın. Bilgi isteyeceksin, bir görevli sorduğun soruları cevaplayacak.
Hayır bir sorun olmaz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

garantiye 3 ürün yolladık 2 si televizyon olarak ölü piksel tarzı şeyler vardı ekranda biri smart tv idi ve internete bağlanmıyordu hiçbir şekilde ama açtığımız andan beri öyleydi. ikisini de kullanıcı hatası diye yolladılar. bir de kulaklık vardı kulak içi o 6 ay sonra bozuldu titiz kullanmama rağmen ona da aynı muameleyi yaptılar. televiztonlardan biri için 3 kez üst üste garantiye yolladık inatla artık onlar da sıkıldı sanırım panel değişimi yapıp yollamışlardı :D
Benim de 3 kez Philips garanti tecrübem oldu ve üçünden de memnun kaldım.
Biri bizim televizyondu, diğer ikisi de babaannemlerin televziyonu ve mutfak robotuydu.
İkisini değişim birini tamir yapıp tek seferde yolladılar, herhangi bir sorun yaşamadık.
Mahallenin teknik servisi olduğum için hepsiyle ben uğraştım. :/
 
Oradan destek oluşturacaksın. Bilgi isteyeceksin, bir görevli sorduğun soruları cevaplayacak.
Hayır bir sorun olmaz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Benim de 3 kez Philips garanti tecrübem oldu ve üçünden de memnun kaldım.
Biri bizim televizyondu, diğer ikisi de babaannemlerin televziyonu ve mutfak robotuydu.
İkisini değişim birini tamir yapıp tek seferde yolladılar, herhangi bir sorun yaşamadık.
Mahallenin teknik servisi olduğum için hepsiyle ben uğraştım. :/
işin kötüsü hep bana denk gelir zaten garanti olarak memnun olduğum iki firma sony ve asus sanırım :(
 
Geri
Top