Ahmet İ.
80+ Silver
- Katılım
- 3 Nisan 2020
- Mesajlar
- 4,899
- Reaksiyon skoru
- 1,544
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Destek oluşturdum ve talep kodunuda aldım.Telefon üzerinden yarın soracağım zaten ama,yine de talep oluşturayım dedim.Oradan destek oluşturacaksın. Bilgi isteyeceksin, bir görevli sorduğun soruları cevaplayacak.
Hayır bir sorun olmaz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Benim de 3 kez Philips garanti tecrübem oldu ve üçünden de memnun kaldım.
Biri bizim televizyondu, diğer ikisi de babaannemlerin televziyonu ve mutfak robotuydu.
İkisini değişim birini tamir yapıp tek seferde yolladılar, herhangi bir sorun yaşamadık.
Mahallenin teknik servisi olduğum için hepsiyle ben uğraştım. :/
Peki son olarak, klavye bize ulaştırılırken nasıl oluyor acaba?