corsiar k55 alınır mı?

Biraz daha bütçeyi arttırıp Steelseries apex 3 alabilirsin. Rgb'si falan baya iyi klavye, mediamarkt'da 474tl şuan
 
K55 gayet güzel klavye ve iCUE yazılımı çok iyi. Mekanik olmaması benim için bir sorun ancak sizin için değilse almamanız için herhangi bir neden yok.
 
Alınır bence
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,748
Mesajlar
11,070,310
Üyeler
197,976
Son üye
Ruobey
Geri
Top