corsiar k55 alınır mı?

Biraz daha bütçeyi arttırıp Steelseries apex 3 alabilirsin. Rgb'si falan baya iyi klavye, mediamarkt'da 474tl şuan
 
K55 gayet güzel klavye ve iCUE yazılımı çok iyi. Mekanik olmaması benim için bir sorun ancak sizin için değilse almamanız için herhangi bir neden yok.
 
Alınır bence
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,894
Mesajlar
11,071,416
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top