Arkadaşlar Vodofone 5G RedBox almak istiyorum 300GB lık reklamlarda büyük puntolar ile 690TL yazılan hizmetten satın almak istedim. Mağazaya vardığımda +200TL vergisi var dediler, üstüne internette araştırma yaptım fatura ek başka ücretlerde eklemişler ve 1200-1300 bandında fatura geldiğini söyleyenler var kafam çok karıştı. Sizler veya çevrenizde kullananlar var mı? Nasıl iyi mi? Ne kadar ödüyorsunuz?