Teknoloji mecburiyetten kullanıyoruz.( Seçenek var da biz mi seçmiyoruz ) Kahve ise keyif ve tercih meselesidir. Gücümün yettiği yerde en azından tarafımı...
İçeriği o kadar kötü ki bilmeyen arkadaşlar öğrensin diye yazıyorlar. Belki 1 kişi bile farkına varıp vazgeçerde sağlığına faydası dokunur.
Bence sizde...
Yok be ederi 7K falan :D
Valla açıkçası artık insanların bekleme zamlanır lafındanda sıkıldığını düşünüyorum. Ram dışında doğru dürüst bir zam yok ortada...