9.sınıf nakil işlemleri

samet57

80+
Katılım
3 Eylül 2021
Mesajlar
1
Reaksiyon skoru
0
meslek lisesindeydim kayıt vs yapmıştım ama anadolu lisesi için e devlet başvuru yaptık ve onaylandı anadolu lisesine gidip şimdi kaydımı yaptırmam lazım mı veya başka bir şey mi yapmam lazım yardımcı olabilicek varmı
 
okula gidip kaydını yap
 
meslek lisesindeydim kayıt vs yapmıştım ama anadolu lisesi için e devlet başvuru yaptık ve onaylandı anadolu lisesine gidip şimdi kaydımı yaptırmam lazım mı veya başka bir şey mi yapmam lazım yardımcı olabilicek varmı
onaylandiysa daha bisey yapmana gerek yok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,123
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top